сряда, 2 септември 2015 г.

Любими продукти за месец Август 2015 | August faves 2015


Днес, в тази статия ще разгледаме моят избор от любими продукти за този месец. Продуктите предимно са за грижа на лицето и кожата.
Започвам с продуктите за лице и както се вижда от снимката са само и единствено продукти от марката АVON. Изпробвала съм доста гелове за лице, тоници и кремове, но смятам, че тези на АVON имат най - добър резултат върху моята кожа (която е склонна към омазняване) и са на достъпни цени.


Обикновено започвам с измиването на лице с ето тази пяна на Velnea (може да я намерите в Lilly дрогерие). По принцип е за суха и чувствителна кожа, но за мен това не е от голямо значение. Това е просто продукт за измиване, но все пак е по - добре от чист сапун... Мирише доста приятно, а по съдържание - съдържа екстракт от бял чай, масло от бразилски орех и алантоин.


Това е матиращ и освежаващ тоник от най - новата серия Nutra Effects на AVON. Подходящ е както за мазна, така и за комбинирана кожа. А сега малко повече за серията Nutra Effects :) Всички продукти от тази серия са с активен комплекс съдържащи семена от Чиа + матиращи съставки. Минералните съставки, при контакт с кожата, абсорбират излишния себум, а хидратиращият комплекс от Чиа, хидратира кожата. В интерес на истината ефект ИМА, ако човек е постоянен и търпелив ще види резултати!


Това е една доста страшна и "вълшебна" маска. :D Тя също е от AVON, но от серията Clear Skin. Този продукт е от маските, които си сменят цвета, с което сигнализират, че действието е приключило и лицето може да бъде изплакнато. Както може би сами се досещате естественият цвят на маската е черен, но след като действието й е приключило - тя става светло сива. Идеята на маската е да намали и почисти себума, като я оставя дълбоко почистена и матирана. За хора склонни към акне, това е точния продукт за тях. Тази "вълшебна" маска съдържа 0,5% салицилова киселина и глина с почистващи минерали. Препоръчва се да се използва 2-3 пъти седмично, върху почистено лице за видими резултати.


Продължаваме със следващият продукт на AVON, от който съм повече от доволна. Той също е от серията Clear Skin Professional. Води се терапия с отлепяне. На принципа на пилинг маските е - мажеш, изчакваш да изсъхне и започваш да отлепяш. Подходяща е за Т-зоната, но аз я използвам също и върху брадичката и малка част от бузите. Предназначена е за почистване на черни точки и премахване на себума.


Това е терапия за лечение на пъпки с 2% салицилова киселина. От време на време, както на всеки нормален човек и при мен се появяват по една или друга причина пъпки. Имам лошият навик да ги стискам, а понякога дори ги правя на рани. Тази терапия е едно перфектно решение за бързо лечение на пъпки. Има щипещ ефект заради киселината, но се търпи. При интензивно използване до ден-два няма и помен, че някъде там някога е имало пъпки. :)

А сега от главата за краката...


Това е един от новите продукти на AVON от серията Foot Works. Този лосион има разкошен мирис на ананас, в който съм влюбена, а охлаждащото действие е просто невероятно. След като грубата кожата е добре почистена и ексфолирана, нанасянето на този лосион веднага омекотява кожата. От съвсем скоро го използвам, но наистина е добро попадение за стъпала!

Да се върнем на тялото...



Не съм от хората, които обичат да мажат и плескат с най - различни лосиони, масла и какво ли още не тялото си. Честно казано, 99% от случаите избягвам цялото това мазане. Но... и аз имам дни, в които искам да се поглезя и да си обърна малко повече внимание и нанасям малко от този лосион за тяло отново на AVON - Parisian Chic. Ухае на черна малина, жасмин и сандалово дърво. Нанасям го предимно върху краката, където кожата ми е много суха, както и върху ръцете. В редки случаи и върху цялото тяло, предимно когато ще използвам същият парфюм, за който гласувам с две ръце! Изключително кремообразен и дълбоко хидратиращ лосион, от който съм доволна.

Дойде ред на ноктите и кожата на ръцете... :)

По принцип не правя нищо особено за ноктите си, освен да избутвам и премахвам кожичките. НО.. след един крайно унищожителен период (4-5 месеца), в който аз ходех постоянно с изградени с UV гел нокти, те бяха в окаяно състояние - изхабени, изключително чувствителни, страшно наранени нокътни плочки, в общи линии МНОГО ЗЛЕ! Тогава открих един заздравител, който беше на промоция и последна бройка в магазина DM и реших да пробвам. Изпробвала съм почти всички заздравители от марката Perfect, както и на IMAPALA, но всичко беше пари на вятъра и загуба на време. В крайна сметка си имам една колекция от неизползваеми заздравители вкъщи, които понякога ползвам като основа или топ лак - за друго
НЕ стават.
И нека се върнем на въпросният заздравител. След като съм минала доста разновидности и към този бях доста негативно настроена, но надеждата умира последна...



Ето го и него - победителят сред заздравителите! Той е от марката EVELINE Cosmetics от серията SOS. Предназначен е за чупливи и цепещи се нокти. Нанася се ежедневно в продължение на 3 дни, след това слоевете се изтриват и процедурата се повтаря. След покъртителната гледка, ноктите ми започнаха доста бързо да се възстановяват, станаха по - твърди и растежа се ускори. За около месец ноктите ми видимо се оправиха, като се има предвид, че аз не съм изпълнявала инструкциите. В общи линии като видях, че лака започва да се олющва го изчиствах и нанасях отново един слой и така до следващият път. Това е най - доброто попадение сред всички заздравители и смятам да изпробвам и други продукти за нокти от същата марка.


Завършвам и с един крем за ръце.. Преди половин месец тръгнах на почивка и като по чудо тръгнах с почти никакъв багаж, включително нямах нито един крем или лосион в себе си. Точно тогава по закона на "всеобщата гадост" кожата ми реши, че трябва да бъде изключително суха. Затова реших да си купя това кремче на марката RUBELLA, за да позамажа нещата за ден - два докато се прибера. Беше за смешни пари, но поради огромното наличие на лосиони и кремове вкъщи реших да не инвестирам кой знае колко пари за два дни и се спрях на този крем, предназначен за ръце и нокти, но поради невероятно разкошния аромат на кокос, се плесках цялата след душ. Изключително хидратиращ и с дълготраен аромат, но не е от най - бързо попиващите кремове, както пише на опаковката. Това е единствената ми забележка. Чудесен крем за хора със суха и груба кожа и на изключително достъпна цена, а любителите на кокос биха се влюбили в аромата!

***

Е това беше част от любимите ми продукти, но на тези се съсредоточих този месец. Скоро ще има статия и за продукти, с които се  грижа за косата си!

Не забравяйте да посетите страницата ми във FacebookInstagram 
и каналът ми в YouTube!

За контакт: radost0501@gmail.com


2 коментара:

  1. Браво! Много ми харесват блоговете ти.
    Продължавай в същия дух. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря много! Надявам се информацията да е била полезна и скоро да стане мой член! :P

      Изтриване