неделя, 11 септември 2016 г.

Catrice Cosmetics | REVIEW | PR + ВИДЕО



Здравейте!
Есента чука вече на вратите ни, което ме натъжава, тъй като лятото отново се изниза супер бързо и неусетно. Но пък от друга страна есента също има своите предимства (като изключим отвратителното време), тъй като идва сезонът на тъмните нюанси и онези красиви винени червила и лакове за нокти. Въпреки, че все още се опитвам да задържа лятото, есента е почти тук. Трябва да забравя за всички ярки и светли цветове и да премина на "по-мрачни".

 Тази година Catrice Cosmetics се погрижиха за мен да се настроя на есенна вълна, както и да съм в крак с модата! 
В този пост ще ви покажа какво получих като подарък от Catrice Cosmetics, какво сътворих с техните продукти, както и какво мисля за новата им колекция.


Пакетчето, което пристигна изглеждаше като огромен розов бонбон - много сладка опаковка, но съдържанието беше още по-сладко! Продуктите за тестване, които получих са течно дълготрайно червило, лак за нокти, единична сянка с блясък и палитра за контуриране на очи и вежди. 

Ще започна с четворната палитра за вежди и очи. Интересен продукт е, добра пигментация на тъмните цветове, както и на блестящия цвят, но светлия матов цвят не е подходщ за сенки (освен за изравняване на цвета на клепача), но е перфектен за цвят под веждата. Сенките лесно се разпрашават, но е в рамките на приемливото и не се губи огромно количество продукт. Аз бих използвала палитрата само за очите, тъй като ефекта на веждите не ми допада. Отзад на кутийката има дори упътване в какъв ред биха могли да се използват цветове и за коя зона на очите. Палитрата я има в два варианта - за блондинки и за брюнетки.

Цвят: Eye & Brown Contouring Palette 
020 BUT FIRST, HOT COFFEE!
Оценка: 5 от 6





Следващият продукт е единичната сянка в красив и нежен розов цвят с много блясък, но не си мислете, че е нещо прекалено брокатено и лъщящо. Сянката съдържа ситни бляскави частици, много семпли и по-много нежен начин подчертават очите. Влюбих се в нея веднага щом я видях, а на сините ми очи ефекта е УААААУ!
Забележката ми е, че и при нея има леко разпрашване. Нанасянето е повече от лесно, а цветът е наситен и дълготраен! Бих използвала тази сянка вместо хайлайтър!

Цвят: Prêt-à-Lumière 050  LA VIE EN ROSE
Оценка: 10 от 6!!!!!





Ред е на червилото. Изключително красив цвят, но аз имах очаквания, че е матово червило, но се оказа течно дълготрайно червило, което малко ме разочарова. Другият проблем е, че не ми отива въпреки красивия си цвят. Поради тази причина ще зарадвам мама, която така "незабележимо" си го изпроси! :D Разбира се това е по-добрият вариант, тя го използва, вместо да стои в моя шкаф. Цветът на червилото е наситен и има леко лепкаво усещане, както и от време на време устните ми изтръпват, както при онези гланцове за уголемяване на устните. Който обича течни червила, определено ще му допадне това на Catrice Cosmetics!

Цвят: Shine Appeal Fluid Lipstick Intense 040 Rose Your Voice!
Оценка: 5 от 6





Последният продукт е лакът за нокти. Много приятен кафяв цвят с лек червеникав подтон. Доста сходни цветове са с червилото, но лакът ми допада много повече! Цветът е достатъчно наситен и е необходим само един слой. Бързо съхнещ е, както и дълготраен (дори без запечатване с топ лак/ тестван при миене на чинии). Изключително подходящ цвят за сезона. Има лъскаво покритие. Не съдържа формалдехид, толуен или фталати!

Цвят: Ultimate Nail Lacquer 118 TAKE A BRICK
Оценка: 6 от 6


Лакът е на 4 дни БЕЗ топ лак!

Като цяло съм доволна от продуктите и препоръчвам на всеки да ги разгледа и пробва!
Заснех и видео, в което споделям по няколко думи за продуктите, както и ще имате възможност да ги видите в действие!


В началото на поста има линк към сайта на Catrice Cosmetics, където може да откриете целият асортимент продукти, които предлагат. А тук http://www.catrice.eu/bg/novi-produkti.html ще имате възможност да разгледате новите им есенни продукти!

Благодаря на Catrice Cosmetics за подаръка и ще се радвам да работим отново заедно!

**Този пост не е спонсориран по никакъв начин, а мнението за продуктите е базирано на моите впечатления и опит с тях!**

Не забравяйте да посетите страницата ми във FacebookInstagram, както и каналът ми в YouTube!

0 коментара:

Публикуване на коментар