понеделник, 19 септември 2016 г.

Sleek MakeUp i-Divine Whimsical Wonderland | REVIEW


Здравейте!

Тази седмица видеа няма да има тъй като претърпях лека зъбна манипулация и не съм в добра форма за пред камера!
Въпреки това, реши да направя ревю на една от новите ми малки придобивки, която много бързо се превърна в мой фаворит.


Както се вижда от заглавието новата придобивка е на Sleek MakeUp.
В общи линии беше голямо приключение докато се сдобия с тази палитра, поръчах я от сайта на Sleek MakeUp - не пристигна, издирвах я по други сайтове, дори се свързах с Ели от MakeUpButHow - обеща, че ще има зареждане до 1-2 седмици, но до ден днешен няма такова.

Накрая се прибрах в София и отидох до Sephora в The Mall с ясната цел, че искам да си купя нещо и супер случайно видях един малък щанд с оскъдно количество и разнообразие от продукти на марката, видях така мечтаната от мен палитра и я грабнах без да се замислям (24-25лв.).


Вече видяхте палитрата в действие, е или поне част от нея в последното ми видео Back To School | MakeUp Tutorial.
Днес ще ви кажа няколко думички какво е първото ми впечатление и ще ви покажа всички цветове отблизо (постарах се да направя хубави снимки и цветовете да са максимално еднакви с реалността).
Палитрата съдържа 12 пастелни цвята, като пет от цветовете са в прасковената гама. Съдържа шест перлени сенки и шест матови. Палитрата е страхотна за създаване на всякакъв вид летен и закачлив грим, както и по-лек ежедневен, но за вечерен грим НЕ Е ПОДХОДЯЩА по никакъв начин. Цветовете са сравнително наситени, особено перлените. При матовите сенки е необходимо леко наслагване за постигане на перфектния цвят, но все пак са достатъчно наситени. Не са прашливи, лесни за нанасяне и преливане! Също така са и доста дълготрайни, а нанесени върху база са чудесни! 



Опаковката както винаги е изчистена и черна с логото на марката. Много стабилна, тънка и удобна при пътуване. С щракащ механизъм е, но е доста стегнат и много трудно би успяла да се отвори сама. Върху цветовете отново имаше предпазно фолио с имената на всеки цвят, както и безполезен апликатор.



Цветовете са нанасяни без основа  за сенки!

Името на палитрата е Sleek MakeUp i-Divine Whimsical Wonderland Collection - All the fun of the fair
Грамажът на цвете е 12 х 1,1g. Може да я намерите в сайта на Sleek MakeUp (+цена на доставката: над 50$-безплатно; доставка 7-15 работни дни), както и в магазини Sephora.

Може да погледнете и едно старо ревю на другите ми две палитри тук.



Не забравяйте да посетите страницата ми във FacebookInstagram 
и каналът ми в YouTube!

За контакт: radost0501@gmail.com

0 коментара:

Публикуване на коментар