петък, 9 септември 2016 г.

Любимци за месец Август 2016 | August faves 2016


Здравейте!
По стара традиция и този месец закъснях с любимците от предходния, но няма да се оправдавам отново.
Този път любимите ми продукти са в много оскъдно количество, почти нищожна бройка, но погледнато от друг ъгъл не са и малко.

Единственият ми фаворит за този месец е една малка и скромна палитра от Makeup Revolution, която поръчах в началото на лятото от сайта notino.bg.


Както казах количество на любимците е малко, но погледнато от друг ъгъл, това са цели 3 продукта, което автоматично прави палитра мултифункционална. От доста време се канех да направя ревю на палитрата, но пак се замотах и отлагах. Нека се върнем на въпроса, палитрата съдържа 3 продукта - бронзър, хайлайт и руж. Останах впечатлена от палитрата още при първото й използване, цветовете са наситени, не се разпрашват, икономичен продукт и е подходяща за всеки тип грим, не е необходимо наслагване от цветовете. Много добро съчетание на трите нюанса, преливат се перфектно, консистенцията е много нежна, нанасят се лесно. 
Единствено не ми допада, че ружът е с блясък, предпочитам матови цветове, но тъй като е лято ще си затворя очите.


Този продукт наистина ми служеше вярно от както го притежавам. Неизменна част е от гримът ми, а през последния месец използвам палитрата за цялото лице. Бронзър - сгъвката на очите и скулите; хайлайт - сенки на целия клепач, просветляване на вътрешния ъгъл на окото и над скулите, веждите...; руж - сенки на целия клепач и руж. С една палитра си спретвах много бърз ежедневен грим, като дори имах избор и за цвят на клепача. Наистина палитрата е супер удобна, тънка и практична. 


Цената й е 11,90лв. в сайта на notino.bg.
Цветът е Ultra Fair C01.
Теглото е 11 грама.

Не забравяйте да посетите страницата ми във Facebook и Instagram!

За бизнес запитвания: beautyblogbyjoy@gmail.com

0 коментара:

Публикуване на коментар