вторник, 22 декември 2015 г.

Коледен маникюр 🎅 | Christmas Nails 🎅

 Хо- хо- хо, мили дами !! 
Остават наистина броени дни до Коледа..
Предполагам, че най-малко от седмица текат усилени приготовления за предстоящия празник. Поради тази причина днес ще ви представя няколко идеи за празничен коледен маникюр, макар че, разбира се трябваше да се обърка нещо....
При подготвянето на модели се оказваше, че или лакът не е изсъхнал, или се е размазали нещо някъде, или ръката ми е трепнала и съм омазала нещо, а топ лака завърши картинката. При нанасянето му така хубаво размаза всичко, че чак ме хвана яд... Но въпреки всичко качвам снимките + какви лакове съм използвала, пък вие ще гледате само с едното око и ще ми простите размазаната картинка  :3


Както виждате, опитала съм се да направя нещо, което няма нищо с това, коет всъщност исках да направя, но няма значение .... Надявам се, че ако някоя от вас реши да изпробва някоя от тези идеи ще й се получи 100 пъти по - добре от колкото при мен !!
  • На всички снимки червеният лак е на Golden Rose Rich Color #21
  • Бял лак - Ciate London Snow Virgin 
  • Черен лак - Perfect (в този сайт намерих лака, иначе е купуван от магазин)
  • Сребърен лак - Golden Rose Nail Art  #114
  • Оранжев -  IMAPALA BROOKLIN #F4
  • Червен брокат - Catherine Arley #724 (отварям една скоба тук, да не се подлъгвате по снимката как изглежда лака, той е чист брокат и абсолютно никакъв цвят)
  • Кафяв лак - IMPALA #9
  • А цветът на рогата на еленчето са комбинация между черния и кафявия цвят.
Е това беше за сега с идеите за маникюр. :) Много бих се радвала, ако ми споделите вие с какъв маникюр ще бъдете на Коледа, както и коя от идеите ми ви допада най - много !

Целувки и до скоро !! :*

Не забравяйте да посетите страницата ми във FacebookInstagram 
и каналът ми в YouTube!

За контакт: radost0501@gmail.com

0 коментара:

Публикуване на коментар