четвъртък, 4 февруари 2016 г.

Любими неща за 2015г.



Здравейте!

Макар и с доста голямо закъснение, а именно началото на Февруари, ще ви представя моите любимци за предходната 2015г. Странно е как тази година предимно преобладаваха розови опаковки и нюанси сред продуктите, които най-много използвах. За жалост нямам снимки на всички неща, тъй като повечето са изхабени, а опаковките изхвърлени. 😊


Е, нека започваме... 😊

1. Любими аромати
-Тази година предимно се наслаждавах на два аромата, които изпъкнаха най-много сред останалите ми парфюми, а това са именно два парфюма на AVON "Luck La Vie" и "Ultra Sexy Pink". Крайно свежи, леко сладникави и много приятни и трайни попадения. За жалост и двата са към края си, но въпреки това горещо ги препоръчвам!


2. Любими продукти за ръце и нокти
-Както вече споменах, странно е как всичко покрай мен беше розово. Така, че няма как да пропусна да спомена любимият ми цвят лак "Strawberry" от серията на AVON - Speed Dry+. Лаковете от тази серия са ми любими, защото 1-во са изключително плътни и наситени, 2-ро изсъхват за норматив и 3-то са супер издръжливи.

-Сред любимците ми се нареждат и два топ лака - "Golden Rose Мatte Тop Coat" (искрено препоръчвам), а другият е на "Flormar Quick Dry".

-А кремът за ръце, с който бяхме неразделни беше от серията AVON Care с глицерин. Ухае толкова свежо и сладко... Просто чудесен! За жалост съм го поръчвала доста отдавна и дойде и неговия ред за ползване, но е на привършване, а от доста време не съм го срещала в каталозите и не знам дали ще мога да се сдобия с втора опаковка. 😕


3. Любимци за тяло
-Един от любимците ми беше суфле за тяло "Parisian Chic" на AVON, за когото съм говорила в една от статиите.

-Другият го купих съвсем случайно при едно влизане в DM покрай Коледа, но аромата ме грабна изключително много. Ухае ужасно сладко - малини и теменужки - "BALEA Bodylotion Frozen Freeze" и веднага се превърна в мой любимец!


4. Любимци за стъпала
-И двата продукта са от една серия "foot works" на AVON с аромат на ананас. Много харесвам лосиона и спрея, защото имат много охлаждащо и освежаващо действие, а миризмата на ананас завършва картинката перфектно 😊


5. Любимци за лице
-За някои от тях вече съм говорила тук и няма смисъл да се повтарям. Само ще спомена новите продукти. Всички са на AVON.

-Синият тоник "Clear skin" е с дълбоко почистващо действие и предотвратява появата не черни точки.

-Стикът на "Clear skin" спомага заздравяването на ранички и пъпки.

-Кремът "Clear skin" е нощна терапия за почистване на пъпки, като спомага заздравяването.

-Маската е на "Planet Spa Caribbean Escape" с натрошени перли и морски водорасли - освежаваща/ озаряваща маска.


6. Любимци за коса
-Любимци ми бяха спреят за коса, както и балсама за след измиване, за които съм говорила вече тук.

-Новият ми спрей е на "Schauma Keratin Strong", който предимно използвам напоследък.

-Не знам за кой пореден път си взимам от олиото с араганово масло на AVON "Advance Techniques", но съм безкрайно доволна, а както се вижда съм се сдобила с поредната нова опаковка.


7. Любими продукти за грим
-Повече информация за спиралата, ВВ-крема и две от червилата може да намерите тук.

-Черният молив е всеизвестен на всички - автоматичният молив"Glimmerstick - Black eyes" на AVON.

-И червилото, за което не съм говорила е на Essence - "All about cupcake 53".

-А последният ми фаворит беше неотлъчно с мен през студените дни, а това е балсамът за устни на AVON Care.



8. Любими аксесоари
Тази година, за мен беше годината на часовниците. Сдобих се с няколко броя в различни цветове, но само два успяха да изпъкнат. Няма кой знае какво да говоря за тях, тъй като черния е купен от един от много китайски магазини, а другия бях го поръчвала от Aliexpress.



Aми това бяха моите фаворити за изминалата 2015г.
Ще видим кои продукти ще спечелят сърцето ми за 2016г. :)

***

До скоро!

Не забравяйте да посетите страницата ми във FacebookInstagram 
и каналът ми в YouTube!

За контакт: radost0501@gmail.com

0 коментара:

Публикуване на коментар