събота, 12 март 2016 г.

TAG: Spring 2016 | Таг: Пролет 2016


Макар все още да не е настъпила астрономическата пролет, аз започнах да усещам мириса на пролет навсякъде около мен 😊 Поради тази причина и реших да направя един Таг: Пролет 2016 и да си зададем малко въпроси и да си отговорим на тях! Да започваме....


#Spring 2016

1. Коя е любимата ви напитка за пролетта?
- Обожавам да пия кафе с прясно изцеден фреш от портокал!



2. Кои са любите ти цветове за този сезон?
- Забравям тъмните и мрачни цветове от зимата и започвам да въвеждам все по-цветни дрешки и аксесоари.

3. Любима дреха или аксесоар за пролетта?
- Всичко цветно и флорално започва да се показва от гардероба! Но това е една от любимите ми чанти за пролетта, както и за лятото...




4. Любимо място за отдих и разходка?
-Ами, може би някой парк, или пикник на полянка с любим човек.....


5. Любими обувки?
- Това е любимото ми време в година, когато започвам да прибирам всички зимни ботуши и изкарвам на бял свят всичко пантофки (балеринки), а не след дълго - се появяват и сандалите... Но все още e рано за тях....


6. Любим грим/ любими продукти за пролетта?
- Обичам семплите гримове, нанасям ВВ-крем, малко молив, спирала и започвам да внасям в ежедневието си по-ярки цветове за червило.



7. Място, което искате да посетите, за да се любувате на пролетта?
- Може би някой планински курорт, зелени поляни, разцъфнали дървета, свеж въздух и пеещи птички... Какво по-хубаво от това....

8. Любимото ви занимание през пролетни сезон?
- Дългите разходки, пазар с приятелки, кафенце на някое слънчево и приятно място...


Всеки желаещ може да се включи в тага!
Пишете ми в коментарите!
Ако се сещате за други въпроси, добавете ги и отговорете на тях!

Не забравяйте да посетите страницата ми във FacebookInstagram 
и каналът ми в YouTube!

За контакт: radost0501@gmail.com
This entry was posted in

0 коментара:

Публикуване на коментар