вторник, 14 юни 2016 г.

essence "Sheer & Shine Lipsticks" | REVIEW

Здравейте красавици!

Напоследък съм занемарила доста блога (не че преди бях много редовна), но реших да поправя тази грешка. В момента съм в сесия и трябва да уча за един доста отегчаващ изпит, който е крайно безинтересен и скучен, но няма как. Затова реших да отложа за малко ученето и да си поговорим за една колекция на essence, с която съм сигурна, че всички сте запознати, а именно Sheer & Shine Lipsticks, която мисля, че е част от лимитираната колекция "TRY IT. LOVE IT!".


Тази колекция предлага 11 разнообразни балсамови червила, 3 с блясък и 8 само с цвят.
Аз си взех номер 12 Candy Love, което е в много приятен розов цвят с много лек, почти незабележим лилав отенък. 





Върху устните стои изключително приятно, нежно и ненатрапчиво. С много приятен розов цвят. Както казах по-горе, балсамово червило е, което го прави доста хидратиращо. Устните са меки и овлажнени, не се събира във фините линии. Единственият недостатък е, че не е трайно или поне не толкова, колкото на мен ми се иска. След едно хапване или пийване на кафе, червилото си е заминало и трябва да бъде нанесено отново.

Преди известно време беше неизменна част от ежедневният ми грим, но го оставих за едно известно време и започнах да използвам друго, за което ще разберете в следващия пост. :)
Като заключение мога да кажа, че червилото е перфектно за ежедневна употреба, дали като червило или просто като балсам за устни с цвят (нанесено само един пласт), хидратиращо и омекотяващо и най-важното на достъпната цена от 4,39лв. в магазини Lilly и DM.

Чао и целувки! :*

Не забравяйте да посетите страницата ми във FacebookInstagram 
и каналът ми в YouTube!

За контакт: radost0501@gmail.com

0 коментара:

Публикуване на коментар