сряда, 15 юни 2016 г.

essence "Wake up, Spring!" | REVIEW


Здравейте красавици!

Днес ще си поговорим за една отминала лимитирана колекция на essence - "Wake up, Spring!". За жалост аз не се сдобих с нея на време, тъй като не проявих интерес тогава, но в последствие ми светна една лампичка, че все пак искам да си купя нещо от тази серия.
Логично е, че след като е отминала серия,пък аз съм сетила, че искам нещо през май месец, вече я нямаше по щандовете, затова бях принудена да потърся в интернет, за да си харесам и поръчам нещо. А ето това е и сайта, от който си поръчах малката придобивка.




Това е руж в много приятен прасковен цвят, който не е особено пигментиран, но за човек, като мен, който не обича прекалено много цвят на бузите си е перфектен. Внася леко затопляне на лицето и отнема от мъртвешкия вид след фон дьо тен и контуриране. Издръжлив продукт е и не се разпрашава. Аз го нанасям със скосена четка или с четка за пудра, зависи, с коя ми е по-удобно (решавам го на момента). Видях в сайта, че се предлага и отделна четка за руж в тематиката на колекцията, но реших, че няма да ми е удобно, въпреки сладкия си външен вид.

Това е четката, която се предлага за ружа.
Ако ви е интересно да научите повече за ежедневният ми грим, може да гледате последното ми видео Get Ready With Me.

Не забравяйте да посетите страницата ми във FacebookInstagram 
и каналът ми в YouTube!

За контакт: radost0501@gmail.com

0 коментара:

Публикуване на коментар