понеделник, 17 октомври 2016 г.

Makeup Revolution Ultra Sculpt & Contour Kit | REVIEW


Здравейте красавици!

Днес ще ви разкажа за един мой много любим продукт от марката Makeup Revolution. Става въпрос за тройната палитра   за контур на лицето в цвят Ultra Fair C01. Наистина тази палитра е страхотна и ме изненада приятно! Използвам я от няколко месеца и е мой тотален фаворит. Мястото, от което я поръчах е сайта notino.bg. Изключително коректна фирма, бързо обработват поръчките си и до няколко дни пратката е при вас! Определено магазинът им е мой фаворит! Всички продукти се доставят директно от Чехия.

Опаковката е вече малко надрана, но ви уверявам,
че ефекта не се е получил от седене в шкафа!

Да се върнем сега на палитрата. Makeup Revolution Ultra Sculpt & Contour Kit е тройна палитра за контур на лицето и съдържа бронзър – за подчертаване на скулите, руж – за възвръщане цвета на лицето и хайлайтър – за бляскави моменти. И трите пудри ми направиха огромно впечатление още при първото използване. Цветовете са наситени и дълготрайни, не се разпрашват, икономичен продукт и е подходяща за всеки тип грим и всеки повод. Съчетанието между цветовете е перфектно, нанасянето и преливането е изключително лесно и бързо, не е необходимо наслагване по хиляди пъти. Консистенцията е прахообразна.


Нека обърнем внимание сега на всяка пудра поотделно.
*Бронзърът е перфектният тон за мен, студен кафяв матов цвят, който създава нежна сянка под скулата, без да стои натрапчиво. 
*Ружът е приятно и наситено златно розово, но съдържа блясък в себе си. Озарява лицето по лек и деликатен начин, прелива се перфектно с вече нанесения бронзър, но въпреки това аз бих предпочела матов руж, блясъка не ми е особено по вкуса. 
*Хайлайтъра в началото малко ме разочарова, стори ми се някак блед и ненаситен, но в последствие осъзнах, че не го нанасям правилно и вероятно това е причината за недоволството ми към него. Цветът е изключително наситен, има металически бял блясък, стои много красиво на лицето и го озарява перфектно.



През почти целият Август използвам палитрата Makeup Revolution Ultra Sculpt & Contour Kit за цялото лице, не само за контур. Това е може би единствената палитра, която притежавам имаща мултифункционални свойства. Ружът може да бъде използвам индивидуално като сенки за очи, същата функция има и хайлайтъра. Бронзъра е перфектен за цвят в сгъвката на окото, както и за външния ъгъл. С една палитра си спретвах бърз, лесен и ежедневен грим, както лятото, така и сега. Рано сутрин преди лекции нямам много време за грим и размятане на хиляди палитри, ружове и бронзъри около мен, затова грабвам Makeup Revolution Ultra Sculpt & Contour Kit и с няколко лесни и бързи движения имам всичко необходимо върху лицето и очите си. Наистина много практична палитра!


Опаковката е тънка, здрава и с щракащ механизъм, перфектна за пътуване, когато не искате да носите прекалено много гримове с вас! Грамажът на палитрата Makeup Revolution Ultra Sculpt & Contour Kit е 11гр., а цветът е Ultra Fair C01. Срокът на годност е 12 месеца след отваряне на опаковката.


Състав/ Ingredients: Mica, Talc, Magnesium Stearate, Paraffinum Liquidum, Ethylhexyl, Kaolin, Polybutene, Dimethicone, 2-Phenoxyethanol, 1,2-Octanediol, (+/-): Cl 77891, Cl 77491, Cl 77492, Cl 77499, Cl 16035, Cl 15850

Това беше от мен за днес, надявам се да съм ви била полезна!
Чао и целувки!

Не забравяйте да посетите страницата ми във FacebookInstagram!

За контакт: radost0501@gmail.com

0 коментара:

Публикуване на коментар