понеделник, 5 декември 2016 г.

REALASH Cosmetics | Действие, резултати и коментар


Здравейте!

Преди известно време, някога през септември Realash Cosmetics се свързаха с мен и ми предложиха да ми изпратят техния серум за подхранване и растеж на миглите и аз се съгласих. Продуктът, който аз тествах е Realash – Eyelash Enhancer – 3 ml. Още в началото, когато получих серума направих един бърз общ поглед, който можете да погледнете тук



Серумът беше опакова страхотно и под формата на подарък. Бях много развълнувана за този продукт и имах огромно желание да започна веднага тестването. Тук обаче се появи една пречка, малко преди да започна да използвам серума получих възпаление на очите и ми беше изрично забранено да слагам каквото и било на очите си, освен вода. Този период отмина бързо, но страха да не се възпали случайно нещо остана и реших да не рискувам.
Тестването започна преди месец на същата дата или казано по друг начин - 5 Ноември 2016г. Нанасях всеки ден сутрин и вечер от серума и чаках нещо да се случи. 

*Намирам за голям минус непрозрачната опаковка, която не ви дава реална представа какво количество е останало. 
Както и да е това го преживявам, но не преживявам факта, че въпросния серум, който е уж дерматологично и офталмологично тестван ми причиняваше жестоки дразнения на очите. Може и проблема да е в моите очи, но е факт, че имаше дразнене. 

*Усещанията бяха лютене, тежест на миглите, сълзене, сутрин едвам си отварях очите все едно има конюнктивит. С една дума, просто отвратително усещане и неприятен продукт за употреба.

*От гледната точка на действие - резултат нулев. От Realash Cosmetics твърдят, че след 30 дни ще има видим резултат, но при мен единственият резултат бяха раздразнени очи, но не и пораснали мигли. Както съм казвала не веднъж държа цената да оправдава обещанията, но в този случай, ако аз бях дала 80лв. от джоба си със сигурност нямаше да си го простя никога. Този продукт при мен не подейства положително, а цената му е абсурдно висока.


Разбира се, това че при мен не е имало положителен ефект не означава автоматично, че и при вас няма да има и ще бъде лоша инвестиция. Мнението и резултатите, които споделям са лично мои. Честно казано, дори забелязах, че и миглите ми започнаха да падат по-често, но когато израстваха нови не са ставали по-гъсти, плътни и здрави.

За подобна манипулация предпочитам рициновото масло, то определено е имало преди време положителен ефект върху миглите ми и не съм получавала никакви раздразнения.

Това беше всичко за днес от мен!
Надявам се да съм била полезна и да не се повлияете от моите резултати, като мислите, че и на вас няма да помогне!

Чао и до скоро!
Целувки!

*Резултатите са базирани на моите лични опити с продукта и мнението ми не е било финансирано!

Не забравяйте да посетите страницата ми във FacebookInstagram 
и каналът ми в YouTube!

За контакт: radost0501@gmail.com

1 коментар:

  1. Ами след като имаш чувствителни и проблемни очи, не приемай всичко, което ти предложат за тест!

    ОтговорИзтриване