вторник, 13 декември 2016 г.

I ♥ CHRISTMAS TAG | 2016



Здравейте!

Остават 12 дни до 🎅Коледа 🎄, затова и пускам един коледен таг, който направих и миналата година (I ♥ CHRISTMAS TAG | 2015). Тази година въпросите са по-различни и са само 12 на брой, за разлика от миналогодишният пост, когато бяха цели 15. 
Надявам се да се забавлявате и да се  включите и вие в таз годишния таг: 
I ♥ CHRISTMAS | 2016

Нека да започваме с въпросите и техните отговори!

1. Коя е любимата ти коледна традиция?
- Може да звучи банално, но любимата ми коледна традиция винаги е била и може би винаги ще бъде украсяването на елхата и цялата къща. Това е най-прекрасният момент, в който къщата се преобразява!

2. Къде прекараш Коледа?
- С изключение на една или две години, винаги съм си била вкъщи със семейството. Докато живеех в София прекарвахме заедно с родителите ми Бъдни вечер вкъщи, а на 25-ти ходехме на село при дядо ми и се събирахме с роднините. Тази традиция не се  променила много с изключение на това, че аз от 3 години живея в Пловдив и родителите ми идват тук и прекарваме 24-ти и 25-ти с едната рода тук, а на 26-ти ходим на село при дядо ми и другата рода.

3. Коя е любимата ти коледна песен?
- И миналата година го споменах, че не харесвам коледни песнички тъй като те са навсякъде и ме влудяват, но мисля, че тази година нещо се промени и напоследък много харесвам песните:

По принцип не съм фен на Джъстин Бийбър, но така или иначе в тази песен не го отразявам особено. 😄

4. Украсяваш ли преди 1 декември?
- В общи линии всяка година е различно, но определено нямам определена дата, на която да украсявам къщата. С това време навън, което никак не ми напомня, че Коледа наближава и коледния дух липсва при мен и с чакам да се събудя някоя сутрин и да ми дойде музата просто.... Да видим кога ще е!


5. Шарена и пъстра коледна украса или нещо стилно, семпло, което е далеч от кича?
- Вкъщи винаги елхата е била пъстра, но в последните може би 10 години предпочитам нещо по-изчистено и семпло, като разбира се са задължителни коледните цветови комбинации: червено и златно, синьо и сребристо, зелено и червено.. В общи линии избирам някоя от горните комбинации и украсявам елхата, а за украсата на къщата наблягам повече на гипсови фигури, венци, лампички и подобни щуротийки, обичайни за Коледа.

6. Притежаващ ли вещ свързана с Коледа, която не харесваш/ мразиш?
- Аз лично не притежавам подобна вещ, но винаги съм мразела коледните пуловери, особено ако са и от онези светещите или пеещите, които всички виждаме в коледните филми!

7. Кога започва пазаруването на коледни подаръци?
- Всяко година си казвам "Хайде, Радостино времето минава, мисли и купувай, стига се мота!". Да, ама както се досещате дори тези подкани не помагат, подаръци в последният момент, а дори се е случвало на връх Коледа да търча да търся подаръци и да купувам, а за опаковането, олеле майко... No comment!


8. Най-хубавият подарък, който си получавал някога?
- 99% от случаите винаги съм получавала каквото искам, но може би най-хубавите ми подаръци са били каляската на Barbie (беше много важно да е с принц и принцеса), както и касетката с филмчето на Barbie - Barbie в лебедово езеро. Спомням си, че това са били подаръците, на които най-много съм се радвала. Касетката се гледаше минимум по 3 пъти на ден, а ако трябва да съм честна, дори сега бих си го пуснала, нищо че вече не съм на 8, а на 22 години. 😊
Barbie of Swan Lake
9. Кой приготвя коледната вечеря?
- От както започнахме да правим Коледа на Пловдив, вечерята се приготвя от баба и мама за Бъдни вечер, а на Коледа - баба, мама и леля, а аз само минавам и дегустирам вече приготвеното! 😏 Все пак трябва да има и един кулинарен критик в кухнята!

10. Коя е коледната вкусотия, без която не можеш?
- Мога да мина без всичко на Коледа, с изключение на пълненото пиле с ориз на мама, върху канапе от кисело зеле и сготвено в гювеч.. ох с онази препечена и хрупкава кожичка... БОЖЕСТВЕНО!



11. Кога обичайно те завладява коледния дух?
- Както казах за момента коледното настроение отсъства за момента, но се надявам съвсем скоро да ме завладее с бясна и неукротима сила. Но обичайно може би към средата на Декември има някакви наченки на коледно желание и настроение в мен.

12. Какво прави Коледа за теб специален празник?
- Коледа е единственото време в годината, в което спират за малко скандалите, разправиите и всеки оставя проблемите си настрани. А това, че прекарвам този светъл празник с най-важните хора за мен е най-големият подарък и точно това прави Коледа и толкова специална. Смятам, че за всеки човек това би трябвало да е най-скъпият и незаменим подарък, който е далеч от материалното, което ни заобикаля и вълнува ежедневно!

Ще ми бъде много приятно и любопитно,
ако и вие се включите в
#I ♥ CHRISTMAS | 2016 и ми напишете в коментарите вашите отговори на въпросите!!

Поздрави и целувки от мен!! 💗


Не забравяйте да посетите страницата ми във FacebookInstagram 
и каналът ми в YouTube!

0 коментара:

Публикуване на коментар