петък, 27 януари 2017 г.

Измивен гел Bioderma Sébium Gel Moussant | REVIEW


Здравейте!

 Без много обяснения ще давам директно на темата и ще си говорим днес за Bioderma Sébium Gel Moussant. Това е измивен гел за смесена и мазна кожа. 
  • Активната съставкапатентован комплекс Fluidactiv, който почиства и регулира производството на себум;
  • Ефекти: старателно почиства кожатa, регулира производството на себум, не дразни кожата;
  • Тип кожа - смесена и мазна.
Така, всичко звучи прекрасно и изглежда, като продукт, който всеки с мазна и смесена кожа би трябвало да притежава. 
Да, ама не! 
Ако трябва да съм искрена останах доста разочарована от този измивен гел. 
  1. Има странна консистенция, наподобява някакво много, много гъсто желе, което трудно се изстисква от опаковката. 
  2. Второ някак си не се разнася равномерно върху лицето. Трето не образува хубава пяна, да не кажа, че дори липсва такава. 
  3. Трето не усещам лицето си по-никакъв начин добре измито, какво остава за почистено. 
  4. Всички обещания за старателното почистване и регулиране на себум са пълни измишльотини и просто написани думи.
За жалост този продукт не желае да работи с мен и моята кожа поради една или друга причина. Имах големи надежди, тъй като почти не съм чувала да има човек, който да се оплаче, от който и да е продукт от марката Bioderma. Най-вероятно аз ще съм от малкото оплакали се, но е факт. Този измивен гел наистина не ми харесва и не мисля да продължавам да го използвам. За мен този гел е от типа продукти, които не са нищо особено, но пък са с голяма реклама.
Съжалявам Bioderma!

Въпреки всичко, ако вие все пак настоявате и държите да изпробвате този гел или още продукти от марката, можете да ги откриете в сайта на notino.bg.




Това беше всичко за днес от мен!
Надявам се да съм била изчерпателна и полезна!
Чао и целувки!

Не забравяйте да посетите страницата ми във FacebookInstagram!

За контакт: beautyblogbyjoy@gmail.com

0 коментара:

Публикуване на коментар