понеделник, 9 януари 2017 г.

Cargo Cosmetics: палитра Shanghai Nights | REVIEW


Здравейте отново!

Започвам новата година с ревю на една прекрасна палитра сенки за очи Shanghai Nights от марката Cargo Cosmetics.
Палитрата е повече от прекрасна, като започнем от опаковка и стигнем до съдържанието й. За разлика на предна покупка, отново на палитра сенки, от която останах крайно разочарована, е този път не е така.

Ще започна с няколко думи за опаковката. Тя е изключително стилна, според мен. Масивна, картонена и здрава. Не знам точно от какъв картон е направена палитрата, но наподобява пластмаса, но всъщност е картон, дебел и гланциран. Отвън е изобразен нощния Шанхай, Китай. Наистина много красива палитра, а сега като пиша това ревю... ами дори цветовете са съобразени с темата "Шанхай" и превъплъщават цветните светлини в града.

Откривате ли приликите? Аз да!
Палитрата съдържа 12 цвята прекрасни сенки. Биха могли да бъдат постигнати ежедневни закачливи визии, но смятам, че е по-подходяща за вечерен грим. Четири от цветовете са матови, а останалите перлени. Самите сенки са изключително меки, изглеждат сякаш са на маслена основа, приличат на гелообразни сенки.



 Всъщност са доста прашливи, но това е нормално, когато пигментацията е силна. Нанасянето е изключително лесно, много лесно се преливат, просто нямам никакви забележки. 


Палитрата има голямо и хубаво огледало. Истинска изненада беше за мен, че имаше и хубава двойна четка, от едната страна плоска и скосена, а от другата - пухкава, плоска и заоблена в края. Учудващото наистина, имайки предвид, че е практика да се слагат онези двойни и безполезни апликатори, които не вършат никаква работа, освен да пречат.

Теглото е 0,8 гр на цвят, а цената е прилична, според мен си заслужава предвид съотношението качество-цена.

Палитрата можете да откриете в сайта на notino.bg. Както знаете всички продукти се внасят от Чехия, а доставката се извършва от куриерска фирма Speedy.


Това беше всичко за днес от мен!
Надявам се да съм била изчерпателна и полезна!
Чао и целувки!

Не забравяйте да посетите страницата ми във FacebookInstagram!

За контакт: beautyblogbyjoy@gmail.com

0 коментара:

Публикуване на коментар