понеделник, 3 април 2017 г.

Garnier Skin Naturals Moisture | REVIEW


Здравейте!

Днес ще си поговорим за три продукта на една марка, като искам да отбележа, че подобен тип продукти са напълно нови за мен. А ако трябва да бъда честна.. ами въобще не ми допаднаха. Става дума за новите Sheet маски от Garnier -  Skin Naturals Moisture. Пробвах и трите варианта и не останах очарована, дори не забелязах ефект.
Един от минусите според мен е, че самата маска е прекалено голяма и че е напоена повече от необходимото. Трите маски са с различно действие, но работят по еднакъв начин.

Garnier Skin Naturals Moisture + Freshness

Силно хидратираща почистваща платнена маска за нормална към смесена кожа. Предполага се, че трябва да хидратира и озарява в дълбочина кожата, но ефект нямаше.... Не усещах лицето си по-различен начин.

Garnier Skin Naturals Moisture + Comfort

Силно хидратираща успокояваща платнена маска за суха до чувствителна кожа, подходяща за алергична кожа. Честно казано ефект не видях, но поне не миришеше на препарат за плочки.

Garnier Skin Naturals Moisture + Aqua Bomb

Силно хидратираща попълваща маска за лице от платно. Обещава жизненост и озаряване, както и подхранване. Ами... по-скоро не....

В интерес на истината не смятам, че това е продукт, кйто трябва да се пробва или да притежавате, но въпреки това, ако желаете можете да откриете маските във всеки магазин, както и в notino.bg.


Това беше всичко за днес от мен!
Надявам се да съм била изчерпателна и полезна!
Чао и целувки!

Не забравяйте да посетите страницата ми във FacebookInstagram!

За контакт: beautyblogbyjoy@gmail.com

0 коментара:

Публикуване на коментар