сряда, 7 юни 2017 г.

Makeup Revolution Iconic Matte Nude Lipstick | REVIEW


Здравейте!

Предполагам няма жена, която да не харесва матови червила, дали течни, дали сухи. Аз съм един от тези почитатели на матовите червила, тъй като мразя лепкавото усещане от нормално червило или gloss. Когато има вятър косата ми се лепи на устните, неприятно усещане и дискомфорт като цяло ми създават подобен тип продукти и се старая да ги избягвам.

Днес ще ви запозная с едно матово червило от Makeup Revolution Iconic Matte Nude Lipstick. С малко смесени чувства съм за това червило, ако трябва да бъда честна. 


Нека започна първо от опаковката. Тя е доста лека и създава усещане за евтин продукт, също така е и пластмасова. Цветът на гилзата е rose gold и някак матирана и с лек размазан огледален ефект. Според мен е трябвало да вкарат малко тежест в опаковката и да бъде по - лъскава, в комбинация с този rose gold цвят щеше да изглежда доста по - луксозно, но уви не. Единственото, което ми допада в опаковката е хубавият затварящ механизъм, затваря се плътно, чува се едно щракване и няма опасност да се отвори в чантата ви.


Да погледнем и отвътре. Цветът на пръв поглед е много приятно nude розово. Перфектен цвят, който бихме могли да съчетаем с всяка визия, но... Всъщност цветът на мен не ми допада никак, някак не ми стои добре и цветът не е това, което виждам в опаковката. 


Също така не е толкова силно матирано, както очаквах. Като издръжливост, издържа повече от 4 часа при хапване и пийване без необходимост корекции. След това започва да се събира във вътрешната част на устните и във фините линии.

Като заключение мога да кажа, че не съм очарована особено от това матово червило, опаковката изглежда евтина и проста, не е толкова матово колкото обещават и за жалост не е моят цвят.

Ако въпреки това вие искате да изпробвате червилото Iconic Matte Nude, може да потърсите вашият цвят в сайта на notino.bg, както и да поръчате от същото място, а доставката ще извърши куриерска фирма Speedy.


Това беше всичко за днес от мен!
Надявам се да съм била изчерпателна и полезна!
Чао и целувки!

Не забравяйте да посетите страницата ми във Facebook и Instagram!

За бизнес запитвания: beautyblogbyjoy@gmail.com

0 коментара:

Публикуване на коментар