сряда, 7 юни 2017 г.

Makeup Revolution Ultra Strobe and Light | REVIEW


Здравейте!

Времето най-после се стопли и слънцето засия силно. По този повод ще си поговорим за нещо също толкова силно и бляскаво, а именно палитрата с хайлайтъри на Makeup Revolution Ultra Strobe and Light


Отдавна исках подобна палитра, честно казано аз имах само два - с по златист отенък и цвят шампанско. Тази палитра наистина е разкошна и дава огромен и богат избор от хайлайтри, които можете да съчетаете с всяка визия, както на вас ви харесва. Има силна пигментация, не стоят изкуствено върху кожата, а напротив - дават й леко и красиво сияние. Със сигурност не са от онзи тип хайлайтри, които да подчертават несъвършенства по кожата или да описват добре големи и разширени пори. Стоят деликатно и като акцент. Не се разтичат и не създават ''потен'' вид на лицето ви. 


Палитрата съдържа разкошни златисти, розови, по-бели и по-кафеникави цветове. 


Както не веднъж съм казвала, за мен е от изключителна важност съотношението цена:качество, а тук имаме и двете - чудесно качество на разумна цена.

Искрено препоръчвам тази палитра на Makeup Revolution Ultra Strobe and Light на всички фенове на хайлайтъра - няма да бъдете разочаровани! Аз се сдобих с моята от notino.bg, а доставката беше извършена от куриерска фирма Speedy.


Това беше всичко за днес от мен!
Надявам се да съм била изчерпателна и полезна!
Чао и целувки!

Не забравяйте да посетите страницата ми във Facebook и Instagram!

За контакт: beautyblogbyjoy@gmail.com

0 коментара:

Публикуване на коментар