понеделник, 10 юли 2017 г.

BH Cosmetics palette by Carli Bybel | REVIEW


Здравейте отново!

Безкрайно щастлива съм, че дойде ред и на този пост! Чудех се дали да е пръв или последен.. Но го оставих за накрая, защото за мен е най-сладък. Днес ще става въпрос за всеизвестната палитра на Carli Bybel, която всички толкова много искат. В интерес на истината само бях чувала за нея, но преди известно време я видях на живо, докоснах я, пробвах я и ахнах. Това е най-съвършеният продукт, който съм пробвала някога. Не намирах нищо особено в тази палитра, когато всички се прехласваха по нея и въздишаха. За мен си беше "поредната" палитра. Но честно казано си върнах всички думи назад, когато я пробвах. Реално мнението ми не беше особено позитивно за палитрата преди да я пробвам, защото имам няколко продукта на BH Cosmetics, от които не съм особено очарована, като пигментация и издръжливост. Но тази палитра е просто разкошна. Тя е "бижуто" в колекцията ми гримове.


Палитрата има страхотна опаковка. Магнитно затваряне и допълнителна "джоб" опаковка за по-голяма сигурност. Съдържа 10 цвята сенки и 4 хайлайтъра. Пигментацията няма да я коментирам въобще, разкошни плътни и интензивни цветове. Сенките се преливат с лекота, не отнема време и усилия. Дори без баса са супер издръжливи и наситени. Цветовете на сенките са 5 на 5 - блестящи и матови. За първи път попадам на толкова наситени и пигментирани матови сенки. Казвам ви, палитрата е истинско бижу!



Хайлайтрите в палитрата са 4 броя, с разкошен десен. Имат силна пигментация, супер издръжливост, силен блясък. При сериозно напластяване се получава метален отблясък, но с по-малко количество продукт ефекта е поразителен - нежно подчертани скули, докоснати от слънцето. Ако не се прекалява, стоят много нежно, без натрапчив блясък. Не създават ефект на мазна и потна кожа.



С една дума... РАЗКОШНА!  Много се радвам, че вече се предлага в България, именно в сайта на notino.bg. На мен лично не ми се занимаваше с поръчки от чужбина, евентуално задържане на митницата и тем подобни. Другото хубаво на notino.bg, е че попълниха асортимента си от продукти с много нови марки, както и с много нови продукт на известни марки. Наистина си заслужава да ударите едно око на сайта им!


Това беше всичко за днес от мен!
Надявам се да съм била изчерпателна и полезна!
Чао и целувки!

Не забравяйте да посетите страницата ми във Facebook и Instagram!

За бизнес запитвания: beautyblogbyjoy@gmail.com

0 коментара:

Публикуване на коментар