четвъртък, 28 септември 2017 г.

CLINIQUE: 3 steps - Fase 2: Clarifying Lotion 4 | REVIEW


Здравейте!

Днес ще ви запозная с моите впечатления от три продукта, които всъщност са комплект и смятам, че всеки един от тях заслужава индивидуално внимание. Комплектът представлява трифазна грижа за кожата на лицето, или по - конкретно в случая грижа за мазна кожа. 
Представям ви комплектът CLINIQUE 3 Steps
Съдържанието на пакета се състои от измивен гел, тоник и хидратиращ гел - крем, предназначени за нуждите на мазната и проблемна кожа.

Днес ще ви запозная с Фаза 2: избистрящ тоник

CLINIQUE: Clarifying Lotion 4
CLINIQUE: Clarifying Lotion 4 е втората стъпка от сета CLINIQUE: 3 Steps. Разфасовката е от 100 ml, предназначението е за мазна и проблемна кожа, дерматологично тестван и не причинява алергии. Хубавото е, че има само 5 съставки, една от които е салицилова киселина. Има лек спиртен аромат заради алкохол денат. Опаковката е симпатична, удобна и няма шанс от разливане. На моята кожа се отразява доста добре, почиства и освежава кожата. Използвам го сутрин след измиване с гела от сета. Успява да се пребори с невъзможните ми черни точки, които драстично намаляха от както използвам тоника (около месец). Също така смятам, че спомага и по-бързото заздравяване на пъпките, тъй като ги пресушава.

CLINIQUE: Clarifying Lotion 4
Може би ще ме попитате защо избрах малки опаковки, каква ми е сметката и т.н. Ами, много просто - мразя да купувам нещо с надеждата да ми хареса и накрая да се окаже пълен боклук, просто реших да пробвам, а не да се набутвам с пари, тъй като CLINIQUE не са евтин бранд.


CLINIQUE 3 Steps
Ако проявяват интерес към продукти от по - висок ценови ранг, препоръчвам ви да залагат на малки опаковки и тестерни варианти, за да видите дали ще се погодите с дадения продукт. Не се хвърляйте на най - голямата възможна опаковка, защото може да се окаже най - грешната инвестиция, която сте правили!

Целият пакет CLINIQUE 3 Steps е закупуван онлайн от notino.bg. Нямам голяма възможност да обикалям по магазините, не винаги има тестери, а и не ми се занимава с досадни продавачки, които се опитват да си продадат стоката. Затова аз разчитам на notino.bg. Това е мястото, на което мога да открия почти всичко необходимо без никой да ми досажда и да ме притиска. notino.bg предлагат и пълноразмерният вариант на тоника.



Това беше всичко за днес от мен!
Надявам се да съм била изчерпателна и полезна!
Чао и целувки!

Не забравяйте да посетите страницата ми във Facebook и Instagram !

За бизнес запитвания: beautyblogbyjoy@gmail.com

0 коментара:

Публикуване на коментар