четвъртък, 28 септември 2017 г.

CLINIQUE: 3 steps - Fase 3: Moisturizing Gel | REVIEW


Здравейте!

Днес ще ви запозная с моите впечатления от три продукта, които всъщност са комплект и смятам, че всеки един от тях заслужава индивидуално внимание. Комплектът представлява трифазна грижа за кожата на лицето, или по-конкретно в случая грижа за мазна кожа. Представям ви комплектът CLINIQUE 3 Steps. Съдържанието на пакета се състои от измивен гел, тоник и хидратиращ гел - крем, предназначени за нуждите на мазната и проблемна кожа.

Днес ще ви запозная с Фаза : хидратиращ гел - крем.


Това е един от най – добрите кремове за лице, които съм използвала. Много бързо ми стана любим и се погодихме. Изключително фин, лек и приятен за носене. Няма мазно усещане, липсва мазен или цветен филм върху лицето, супер бързо попива. Има много лека, граничеща с водна текстура, което спомага за бързото попиване. Най – много ми харесва, че не омазнява кожата и не лъщя.  Омазняване на кожата се появява след 4 – 5 часа в Т – зоната. Има много приятен и свеж аромат. Също така трябва да спомена и че е доста икономичен продукт, необходимо ми е количество колкото лешник, за да намажа лицето си. Използвам го в комбинация с останалите продукти от сета CLINIQUE: 3 Steps. След употребата на тоника от Фаза 2, използването на крема е задължително, тъй като кожата се изсушава и има нужда от хидратация. Също така идва и по – студен сезон, който при мен е придружен с белене на челото и носа, така че определено имам нужда от нещо силно хидратиращо. Другото важно е, че кремът е гел – крем, който го прави най – подходящата формула за мазна кожа. Също толкова важно е да спомена, че не запушва порите. Моята опаковка е тестерна от 30 ml, но за месец употреба съм изхабила почти половин опаковка (използвам го два пъти дневно).


Може би ще ме попитате защо избрах малки опаковки, каква ми е сметката и т.н. Ами, много просто - мразя да купувам нещо с надеждата да ми хареса и накрая да се окаже пълен боклук, просто реших да пробвам, а не да се набутвам с пари, тъй като CLINIQUE не са евтин бранд.

Ако проявяват интерес към продукти от по-висок ценови ранг, препоръчвам ви да залагат на малки опаковки и тестерни варианти, за да видите дали ще се погодите с дадения продукт. Не се хвърляйте на най-голямата възможна опаковка, защото може да се окаже най-грешната инвестиция, която сте правили!
Целият пакет CLINIQUE 3 Steps е закупаван онлайн от notino.bg. Нямам голяма възможност да обикалям по магазините, не винаги има тестери, а и не ми се занимава с досадни продавачки, които се опитват да си продадат стоката. Затова аз разчитам на notino.bg. Това е мястото, на което мога да открия почти всичко необходимо без никой да ми досажда и да ме притиска. notino.bg предлагат и пълноразмерният вариант на гел - крема.


Това беше всичко за днес от мен!
Надявам се да съм била изчерпателна и полезна!
Чао и целувки!

Не забравяйте да посетите страницата ми във Facebook и Instagram !

За бизнес запитвания: beautyblogbyjoy@gmail.com

0 коментара:

Публикуване на коментар