петък, 29 септември 2017 г.

L'ORÉAL PROFESSIONNEL Série Expert Pure Resource | REVIEW


Здравейте!

В днешния пост ще ви разкажа набързо за моите първи впечатления от шампоана на L'ORÉAL PROFESSIONNEL Série Expert Pure Resource. Този шампоан е предназначен за мазна коса, точно каквато е и моята. Имах нужда от силно средство в борбата с омазняването на косата ми. Отново бях в период, в който косата ми се омазняваше постоянно в рамките на ден. Този път реших да сменя шампоана си с нещо по-скъпо и професионално. Спрях се на L'ORÉAL PROFESSIONNEL Série Expert Pure Resource, тъй като съм използвала техен балсам и останах доволна, а тук можете да прочетете и отзивите ми за него. Шампоанът се предлага в три различни разфасовка, като аз се спрях на най-малката от 250 ml.

L'ORÉAL PROFESSIONNEL Série Expert Pure Resource

Обещания и ефекти:


  • запазва кожата в баланс;
  • подхранва косата;
  • възстановява хидролипидния слой;
  • добавя мекота и блясък;
  • косата се оформя лесно.
Състав:
  • екстракт от лимон - ефективно почиства косата;
  • витамин Е - премахва дискомфорта от сърбежа.
В общи линии не съм забелязала косата ми да е по-бляскава и мека. Аз сърбеж не съм имала, така че не знам дали вит. Е наистина е подействал при мен по някакъв начин. За по-лесно оформяне не можем да говорим, тъй като косата ми е доста своенравна.


L'ORÉAL PROFESSIONNEL Série Expert Pure Resource

От друга страна омазняването не изчезна веднага, но след 3-4 измивания косата ми започна да се възстановява и омазняването да се балансира. След употребата му косата ми има и лек обем, който е важен за мен. Относно опаковката е хубава и с плътно затваряне и няма шанс от разливане. Доста икономичен продукт също така се оказа. Необходимо ми е малко количество, за да измия косата си (дължина до кръста). Има малко по-гъста, гелообразна текстура. Има и леко неприятна за мен миризма, напомня ми на евтин мъжки афтършейв, но това е единствената ми забележка.

Подобни професионални продукти можете да откриете в повечето салони за красота, но с огромна надценка. Аз винаги залагам на notino.bg, както и този път.


Това беше всичко за днес от мен!
Надявам се да съм била изчерпателна и полезна!
Чао и целувки!

Не забравяйте да посетите страницата ми във Facebook и Instagram!

За контакт: beautyblogbyjoy@gmail.com

0 коментара:

Публикуване на коментар