петък, 27 октомври 2017 г.

Как се справям с проблема "ПЪПКИ"? | Part 2


Здравейте!

Днес ще ви разкажа как аз се справям с вечният и най-досаден проблем - ПЪПКИТЕ. От безумно дълго време търся варианти за борба с пъпките. Пробвала съм една количка с козметика и нещото наречено ПЪПКА, продължава упорито да си живурка. Мога да сравня пъпките с хлебарките, еднакво гадни и досадни са!
Преди месец отново бях в търсене на продукт, с който да третирам пъпките си, защото бях в един от онези прекрасни периоди, в които лицето ми приличаше на ренде...
Спрях се на един продукт - серум, сравнително евтин и без никакви отзиви, на марка, която не бях чувала никога - Bielenda. Оказа се, че това е полска марка, която произвежда продукти, от всякакъв вид и за всеки вид нужди. Аз се спрях на линията Dr Medica Acne.


Dr Medica Acne е дерматологичен серум, който се бори с акнето. Предназначен е за комбинирана, мазна и себорейна кожа. Може да се използва както през деня, така и вечер.

Как работи:
  • ексфолира епидермиса;
  • нормализира функционирането на мастните жлези;
  • стяга и почиства порите;
  • редуцира омазняването на кожата;
  • хидратира и изглажда кожата.
В интерес на истината не вярвах, че този серум ще ми помогне или че ще върши каквато и да била работа. Започнах да го използвам всяка вечер на почистено лице. Първата вечер нанесох серума върху цялото лице, а а втората  и третата вечер само върху пъпките. След второто използване започна да се забелязва как пъпките завяхват и стоят някак изсушени. До седмица вече ги нямаше, нямаше и белези. Хубавото е, че попива много бързо и не остава мазен филм и неприятно усещане. Като консистенция е точно като серум с леко лепкаво усещане. 


Може би тук е моментът, в който да спомена, че серума се използва 3 пъти в седмицата върху почистено лице, а през деня се използва продукт с UV защита.
Серумът не е агресивен върху кожата ми, не причинява раздразнения или зачервявания. Също така не запушва порите и не е неприятен за употреба. Не люти в зоната около очите.

Състав/ Ingredients: Aqua (Water), Potassium Azeloyl Diglycinate, Mandelic Acid, Niacinamide, Sodium Hyaluronate, Allantoin, Panthenol, Hydrxyethyl-cellulose, Polysorbate 20, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Parfum (Fragrance), Linalool

  • Mandelic Acid (Манделова/ Бадемова киселина) е алфа-хидрокси киселина (АНА) известна с антибактериалното си действие.
  • Potassium Azeloyl Diglycinate - Получава се от Азелаинова киселина, която работи като средство против акне. Действа антибактериално и кератолитично, което означава, че връща нормалното възобновяване на кожата. Избелва кожата.
  • Niacinamide е всъщност витамин В3, който реновира и подхранва кожата, като лекува акне и пигментациите и подпомага зарастването на рани.
Всъщност информацията по-горе са главните съставки в серума, като всяка една от тях е по 3%. Получавате 30 мл серум със срок на годност 6 месеца.

В заключение ще кажа само, че съм изключително доволна т действието на серума Dr Medica Acne, както и от съотношението цена:качество.

Не съм виждала тези продукти в аптечната мрежа, но можете да поръчате от сайта на notino.bg.



Това беше всичко за днес от мен!
Надявам се да съм била изчерпателна и полезна!
Чао и целувки!

Не забравяйте да посетите страницата ми във Facebook и Instagram!

За бизнес запитвания: beautyblogbyjoy@gmail.com

0 коментара:

Публикуване на коментар