петък, 18 септември 2015 г.

Грижа за косата | Hair care | 2015

Здравейте дами!

Днес ще ви представя продуктите, с които аз поддържам косата си!



Това са част от продуктите, които най - често използвам. Нека не губя време в излишни коментари и да започна с представянето...


Това са шампоан, балсам, маска и терапия за коса от марката AVON от серията Advance Techniques. Шампоанът, балсам и терапията са от подсерията Absolute Perfection ВВ, а маската - Supreme Oils. BB - серията не мога да определя на какво ухае, но аромата е изключително свеж и мек, а най - важното е и дълготраен. Всички продукти от серията на маската съдържат 5 ценни масла - макадамия, семена от камелия, бадем, семена от грозде и маруля. Ароматът е малко по - силен. Не бих казала, че от маската има кой знае какъв ефект, аз специално съм по - доволна от балсама. А сега няколко думи за терапията - тя може да бъде нанасяна както на мокра, така и на суха коса (не го препоръчвам, тъй като косата придобива вид на клечки, ако се прекали с количеството). Наистина косата става лесна за разресване и по - мека, особено за сухи и изтощени коси е изключително подходяща.


Това са шампоан и балсам от марката LE PETIT MARSEILLAIS. Аз използвам зелената серия, която е за коса склонна към омазняване. Съдържа  мляко от жасмин - известно със свойствата си да хидратира косата, а бялата глина е известна с  дълбоко почистващите си и балансиращи свойства. Честно казано предпочитам тези шампоан и балсам пред тези на AVON. Влияят по - добре на моята коса и наистина омазняването намаля.


Това е един продукт на AVON от серията planet spa, който все още не съм използвала заради силната му миризма. Представлява масло, което трябва да бъде нанесено преди да се измие косата с шампоан. Съдържа маслинено олио, което може би за мен е прекалено силно и не понася миризмата му, но смятам, че би имало ефект това масло за сухи коси и изтощени коси. Ако някога се престраша да го пробвам, задължително ще дам своята оценка :D 

 

Иии това е победителят за любими продукти за коса! Представлява балсам без отмиване на марката Schwarzkopf от серията GLISS Hair Repair. Както пише на етикета, подходящ е за сухи коси като слама :D, но не е лъжа! Ухае разкошно! Обожавам да го използвам всеки път след като си измия косата. А тъй като моята коса обича да се заплита, го впръсквам дори когато е суха, както и преди употреба на преси, маши и сешоари. Този спрей е 6-ца от ТОТО-то и го препоръчвам горещо на всички с уведени коси!

Е това беше за днес, кратко ревю на продуктите, с които се грижа за моята коса.

***

Съвсем скоро ще има статия за две нови придобивки от марката Sleek, от които съм повече от възхитена!


Не забравяйте да посетите страницата ми във FacebookInstagram 
и каналът ми в YouTube!

За контакт: radost0501@gmail.com

0 коментара:

Публикуване на коментар