петък, 4 декември 2015 г.

Любими продукти за месец Ноември 2015 | November faves 2015

Здравейте момичета!


Днес ще ви покажа някои нови придобивки, които в последствие станаха и любими продукти за ежедневна употреба. Ще забележите, че всички продукти са на AVON и може би сте си задавали въпроса "Защо това момиче ни показва масово продукти на AVON?!". Ами това е така, защото вече две години станаха от както съм представител на марката и имам постоянен достъп до техните продукти - както за продажби, така и за лична употреба. Смятам, че повечето им продукти са доста добри и са на сравнително достъпни цени, но пък други - не съм доволна от качеството, нито пък си заслужават парите...
И така.. стига сме губили време в празни обяснения и да започвам с дългите обяснения хихи...


Започвам с кремчето на Nutra Effects с SPF 20. Няма да се впускам в обяснения за серията Nutra Effects, защото вече съм го правила в статията. Само ще кажа, че крема е на принципа на ВВ кремовете, но с изключително лек цвят (почти незабележим). Подходящ е за всеки тип кожа, а най - хубавото е, че попива изключително бързо и не остава лепкав или мокър ефект върху кожата, но не го използвам често за сега.


Следващият любим продукт, и който използвам абсолютно всеки ден това крем - балсам от серията Solutions BB с SPF 15. Наподобява фон дьо тен като консистенция, но е хиляди пъти по-лек и по-приятен за носене. Има матиращ завършек, покрива несъвършенствата и изравнява тена. Доволна съм от този ВВ крем и със сигурност бих си взела и втори път! 😃 


Продължавам с любимата ми пудра отново на AVON от луксозната им серия LUXE. Води се, че съдържа екстракт от бял сапфир и заради това може би се дължи лекия блясък при нанасяне. Иначе пудрата е страхотна за завършек на грима. Не е ронлива, нито пък седи натрапчиво върху лицето, придава загладен и матиращ ефект - перфектния завършек! Цената е малко по - висока от другите пудри на AVON, но пък си заслужава.
Това е най-страхотната спирала Big & Daring, която съм ползвала някога! Съдържа крем-гел формула с колаген за до 6х по-плътни мигли, без спластяване и размазване (по описание на продукта). Странно, но факт - за първи път реклама, в която да не е преувеличено, пресилено и почти невъзможно звучащо нещо. Ефект има и то наистина видим. Тази спирала е предната версия на новата спирала Big & False Lash, която все още не съм пробвала, но вероятно и тя ще бъде с абсолютно същия ефект.
Стигнахме и до най-любимата ми част, а именно червилата! <3>
Те са последните ми и най-нови придобивки.
Започваме с първото и най-любимо червило In The Buff. То е от 3D червилата на AVON. За 3D ефект и обем не знам, но е изключително кремообразно и хидратиращо, супер лесно за нанасяне и е сравнително дълготрайно. А най-хубавото е, че след около 5-10 минути придобива лек матиращ вид. С една дума казано - РАЗКОШ!
Следващото червило Pink Blossom от серията Ultra Color Indulgence също не е никак лошо, но цветът ми идва малко по-тъмен от необходимото. Нанасяме сравнително малко от него с леки потупвания върху устните и завършвам с малко гланц.
Последното ми "бижу" Sunkissed Ginger, което се води дълготрайно червило, но аз съвсем не съм съгласна с това, е с разкошен розов цвят със съвсем лек блясък. Също много кремообразно и леко за носене, вкусът му също е сладък.

***

В общи линии това са моите любими козметични продукти за месец Ноември, а така като гледам май ще бъдат любими и за Декември хихи !!

Надявам се статия да е била интересна, а може би и полезна до някъде. :)

Целувки!!

Не забравяйте да посетите страницата ми във FacebookInstagram 
и каналът ми в YouTube!

За контакт: radost0501@gmail.com

0 коментара:

Публикуване на коментар