сряда, 15 юни 2016 г.

essence "Lights of Orient" | REVIEW


Здравейте красавици!

Продължавам и днес с поредицата от ревюта на колекциите от essence. Днес ще си поговорим за лимитираната серия "Lights of Orient", която беше толкова чакана от всички, толкова търсена и толкова невъзможна за откриване в търговските обекти. При мен в Пловдив я заредиха изключително късно, а аз още по-късно отидох да си купя нещо. Имаше я само в един магазин, и когато отидох не беше останало почти нищо от асортимента. По-късно я заредиха и в един от DM-ите, но пуст мързел, не можах да се накарам да отида до там. Още в началото, когато essence обявиха, че колекцията се предлага онлайн тук, побързах да си поръчам това, което исках. А то е именно бронзъра в комбинация с хайлайтър.


 Цената беше около 5-6лв. Наистина исках много този бронзър, защото имам бронзиращата пудра от The Balm - Betty-Lou Manizer, която се оказа прекалено пигментирана за моя вкус, има блясък и стои много натрапчиво на лицето ми. Докато този бронзър от essence стои супер естествено и не натрапчиво, леко подчертава скулите и е подходящ за всеки случай. За мое щастие успях да си оцеля цвета, като си взех по-светлия вариант 01 SUNKISSED BEAUTY. Честно казано имах по-големи очаквания за хайлайтъра, но се оказа доста слабо пигментиран, но върши работа. И като казвам слабо пигментиран, имам предвид, че не е от типа натрапчиви и метални хайлайтъри като тези на The Balm, с които от километри се забелязвате. Хайлайтърът не е до дъното на палитричката, а е само на повърхността на бронзъра, т.е. ще свърши в някакъв момент и ще ви остане отдолу бронзъра. Като заключения мога да кажа, че съм с две ръце ЗА този бронзър и си заслужава всяка стотинка и е подходящ за светли хора като мен.

Другото нещо, което си купих в последствие, вече от магазина в Пловдив беше матовото червило, за което много се радвам, че го купих на място, защото имах възможност да пробвам и трите цвята, а ако бях поръчала от сайта определено щях да сгафя.


Избрах си червилото в цвят 03 THE SULTAN'S DAUGHTER, което е горе-долу нюд, но с лек нюанс на розово може би... Не знам на мен ми харесва ужасно много, супер приятно е за носене, издръжливо е от порядъка на поне 4-5 часа, като през това време пия кафе, хапвам или пуша (знам, лош навик..). Цената беше 5,50лв., което е уааау цена за качеството, което предлагат и издръжливостта. Така, че и за червилото съм с две ръце ЗА горещо го препоръчвам. За този мат също не ми се налага да слагам балсам преди това, тъй като в началото има много лека, като балсамова основа, която в последствие изчезва и остава мат. Не се събира във фините линии на устните и не е нужно да се подновявам постоянно. Балсамовата основа в началото го прави изключително лесно и бързо за нанасяне. 

И като заключение ще кажа, че това ще е първото червило, което ще изхабя до край и ще се моля essence да го пуснат отново, също така не мисля, че ще има момиче, което ще съжалява, че е направило подобна инвестиция, и определено ще е във фаворитите ми за месец Юни!!


Това беше всичко за днес от мен, ще се видим отново скоро!
Чао и целувки!

Не забравяйте да посетите страницата ми във FacebookInstagram 
и каналът ми в YouTube!

За контакт: radost0501@gmail.com

0 коментара:

Публикуване на коментар