четвъртък, 16 юни 2016 г.

ecotools /travel size brushes/ | REVIEW



Здравейте момичета!

Днешният пост е посветен на една моя нова придобивка, с която се сдобих от разходката си в Одрин, Турция. Отдавна слушах за четките на ecotools, но поради някаква причина не съм се интересувала от тях, само знаех, че се предлагат в дрогериите.
Явно трябваше да отида в чужбина, за да се забия както винаги в козметиката и да ми привлекат случайно вниманието. Комплектите се предлагаха в два размера - travel size и обикновени големи четки, като разликата им беше 10 TRY. Въпреки това аз се спрях на travel size, но нямам идея защо. Закупих четките за 49,90 TRY, което е около 29,66лв. В общи линии и в България са на същата цена, но в Одрин ми се сториха по-евтини и по-изгодна инвестиция. 


Не мисля да изпадам в подробности относно марката, само ще кажа, че ecotools е лидер в избирането на еко продукти за красота и известен с невероятно меките си четки. Отдавна си търсех подходящи четки за glitter сенки, тъй като моите на bh cosmetics не са подходящи за тази цел. И определено тези на ecotools ме спечелиха. 
Нека започваме с разглеждането под лупа!

-Голяма четка за сенки

-Скосена четка

-Хайлайт четка, която използвам за преливане


-Малка четка за сенки


-Малка четка за преливане или по-концентрирано нанасяне


Като заключение мога да кажа, че ако си търсите меки четки и държите да са от натурални продукти, то именно тези на ecotools са доста подходящи. Може да ви се виждат много 30лв. за четки, които наистина не са малко пари, но се замислете дали си струва да се задоволявате с измислени китайски четки (каквито и аз имам и ненавиждам) или е по-добре да направите малко по-висока инвестиция и да сте сигурни, че четките ви няма да се разпадат след първото пране, или пък да се ядосвате, че не нанасят сенките ви като хората. Препоръчвам да си заделите малко пари и да се сдобиете с четките на ecotools, било то комплект или единични четки, няма да сгрешите!
Можете да разгледате продуктите им тук.

Целувки и до скоро!

Не забравяйте да посетите страницата ми във FacebookInstagram 
и каналът ми в YouTube!

За контакт: radost0501@gmail.com

0 коментара:

Публикуване на коментар