четвъртък, 30 юни 2016 г.

Catrice Cosmetics | Review || PR


Здравейте красавици!

Може би вече видяхте новото видео с ревю на продуктите от Catrice Cosmetics, но реших да напиша и няколко думи за тях в блога, както и да видите снимки на продуктите от близо 😊

Малко предистория..
На 21.06. получих email от PR Гергана Иванова, която се свърза с мен и любезно ме попита дали желая да ми изпрати някои продуктите на марката, за да ги пробвам. Разбира се аз нямаше как да откажа на подобно предложение и веднага се съгласих. Веднага на следващият ден аз получих подаръка си от Catrice, започна едно лудо разопаковане и радване на продуктите, точно както дете се радва на желирани бонбони. 😊
Исках веднага да започна да се мажа и плескам с всичко, което получих, исках веднага да изкажа мнението си за тях и да кажа на целия свят какво си имам, нооо трябваше да уча за изпит по Микробиология и радостта ми изчезна много бързо. В продължение на близо седмица само ги гледах и им се радвах, докато най-после дойде момента да заснема видеото и да ви ги покажа! 
Йеййй !!

Съдържанието на подаръкът ми беше от 5 продукта: спирала, основа за грим, матов топ лак, палитра с ружове и пудра за вежди.



-Спиралата се казва Glam and Doll False Lashes, а на снимката може да видите как изглеждат миглите ми преди и след нанасянето й. За краткото време, в което бях с нея (около 3-4 часа) спирала не мръдна!
Оценка: 5/6


-Основата за грим, която получих е розовата, която е за гладка и перфектна кожа. Има малки бляскави частици в нея, които не се забелязват. Оказва се, че това е перфектната основа за грим поне за мен, защото най-после намерих средство, от което кожата да не ми се омазнява и да не изглежда все едно съм се поляла с олио!
Оценка: 6/6


-Следващият продукт е 3D матов топ лак. Интересен е, но не бих го използвала, заради розовите частици, които съдържа. Предпочитам изчистеният финиш на лака.
Оценка: 2/6


-Страхотна палитра с ружове! Цветът е 020 CarAll I Need. Най-хубавото е, че за път са супер удобни, защото взимате 3 ружа в едно, вместо 5 вида руж, защото не знаете какво ще ви се носи!! Палитрата съдържа 3 цвята в розовата гама, първия и третия са перлени, а този по средата е мат. Първият няма да ми влезе в употребата, защото е много тъмен за мен, но останалите 2 са супер. Силно пигментирани и наситени цветове.
Оценка: 5/6 заради цвета, който няма да ползвам, но реално бих дала 6/6!


-Последният продукт е пудра за вежди. Цветът е 030 Dark Brow(n) Is The New Black. Аз съм човек, който не обича да използва никакви продукти за вежди, но се надявам да се науча да използвам тази пудра редовно и да оформям веждите си, защото е наистина страхотна и стои изключително естествено, а не както при моливите и сенките за вежди, изкуствено (според мен).
Оценка: 6/6

Целувки и до скоро! 💋


Не забравяйте да посетите страницата ми във FacebookInstagram 
и каналът ми в YouTube!

За контакт: radost0501@gmail.com

0 коментара:

Публикуване на коментар