събота, 9 юли 2016 г.

Любими продукти за месец Юни 2016 || June faves

Здравейте!
Много исках да заснема видео на тема "Любими продукти за Юни", но ето, че стана 9 Юли, а аз все ще се мотая и не ми остава време да го заснема. Отлагам го вече близо половин месец, тъй като имах тежка сесия, после исках да си почина... ох, в крайна сметка пиша статия в средата на месец юли. Потресаващо!

Първият продукт, който не съм вярвала, че толкова много ще ми хареса и ще използвам с такова удоволствие, е пудрата за вежди на Catrice, която ми беше изпратена за проба.


Толкова е лека и приятна, не се размазва, а най-важното е, че е супер дълготрайна и я използвам наистина с кеф.

Следващият ми любимец е също нещо ново за мен и това е тройната палитра ружове на Catrice - Blush Artist 020 CorAll I Need.


Любимите ми цветове са тези в средата и най-светлия цвят, който е перлен. Това са едни от най-пигментираните и наситени ружове, които съм виждала. Като се има предвид, че това е бюджетна козметика, определено си заслужава всяка стотинка.

Продължавам с бронзъра на Essence - Lights of orient, който беше в любимците ми и за Май. Повече за бронзъра може да чуете във видеото.

Последният продукт е едно червило на Essence от серията Lights of orient, което не спирам да нося. В топъл нюд цвят е и се съчетава перфектно с всеки грим. Наистина съм влюбена в него и не знам какво ще правя без него, когато свърши....


С много голямо закъснение в крайна сметка написах статия поне, но хората са казали "По-добре късно, от колкото никога!", та и аз така :D
Очаквайте и ново видео в понеделник, но темата няма да бъде издадена сега!

Чао и до скоро!
Целувки!

Не забравяйте да посетите страницата ми във FacebookInstagram 
и каналът ми в YouTube!

1 коментар: