петък, 12 август 2016 г.

Любими продукти за месец Юли 2016 || July faves 2016


Здравейте!
Отново Август се преполови докато се наканя да направя статия/видео за любимите ми продукти за Юли. Историята се повтаря, както беше за Юни. За това да не губим повече време и да ви покажа моите любимци и да ви кажа по няколко думи за тях.
Започвам с моето спасение срещу комарите. Единственото средство срещу тези гадини което не излиза от чантата ми при никакви обстоятелства. Лошото е само, че оставя лек мазен филм, но съм повече от склонна да го изтърпя само и само, за да не ме ядат тези същества.


Следващият ми любимец е матираната безцветна пудра на The Balm "Sexy Mama!". Задължително присъства в направата и завършването на гримът ми. Запечатва всичко и матирана мазната ми кожа.
Другият ми любимец е за контуриране и това е минерална пудра на s-he stylezone, в цвят 004 honey. Прекалено тъмна е за моята кожа, не мога да я нанасям върху цялото лице, нито да  я използвам за "baking". Единствената опция е контуриране. Беше на промоция от 3+лв. в DM и се възползвах без да се замисля.


Последният ми фаворит е лак за нокти на Flormar в цвят 484.
Много приятен цвят, необходими са два слоя и 
издръжливостта му е доста дълга (6-ти ден съм с него).


Това бяха моите любимци за този месец!
Чао и до скоро! :*

Не забравяйте да посетите страницата ми във FacebookInstagram 

и каналът ми в YouTube!

0 коментара:

Публикуване на коментар