понеделник, 14 ноември 2016 г.

Руж BH Cosmetics Floral Blush Duo | REVIEW

Здравейте и добре дошли отново в блогът ми!

Днес съм ви подготвила ревю на продукт, който се превърна в мой любимец още от мига, в който го видях!
Искам да ви споделя, че за целият месец съм ви подготвила ревюта на продукти, които отдавна исках и съм наистина много развълнувана да споделя впечатленията си с вас!

Нека не губя повече време и да започваме!
Става въпрос за ружът на BH Cosmetics Floral Blush Duo Lilac и искам да кажа колко съм възхитена от опаковката, стила и дизайна. Толкова свежа, толкова лилава и с тези цветя, вкарва толкова пролетно настроение на фона на студа и зимата навън.


Наистина съм влюбена в тази опаковка!
Съдържанието на опаковката не отстъпва по нищо на външността. Опаковката съдържа два ружа или поне така се води. Единият цвят е бонбонено розово, което стои супер сладко, нежно и женствено на бузките, а другият цвят е бял - води се руж, но аз го използвам като хайлайт, изглежда много нежно и леко озарява лицето, има изключително фин блясък.


Самата кутийка е картонена с много добра изработка, има малко огледало и е с магнитно затваряне. Не бих казала, че е от най-здравите кутийки, но съм толкова заслепена от самия дизайн, че това не ме впечатлява, поне за сега. Изключително тънка е самата опаковка и е перфектна при пътувания, а и както казах това е продукт 2в1 - хайлайт и руж.

От страна на състав обаче имам огромни забележки. Съдържанието е просто покъртително, но на този етап съм склонна да използвам продукта въпреки всичко.
Искрено препоръчвам ружът на всички, които не се интересуват от състава на продуктите!

Състав/ Ingredients: Talc, Mica, Mineral Oil, Titanium Dioxide, Magnesium Stearate, Isopropyl Palmitate, Lanolin, Methylparaben, Propylparaben, BHT. [+/- May Contain: Mica and Titanium Dioxide, Iron Oxides, Ultramarine Blue, Manganese Violet, Ferric Ammonium Ferrocyanide, Chrome Oxide Greens, Chrome Hydroxide Green, FD&C Red No. 40 Al Lake, FD&C Yellow No. 5 Al Lake, FD&C Blue No. 1 Al Lake].


Този руж и още продукти от марката BH Cosmetics можете да откриете в сайта на notino.bg.
Всички продукти се внасят директно от Чехия, а доставката е до 3 дни с куриер на Speedy


Това беше всичко за днес от мен!
Надявам се да съм била изчерпателна и полезна!
Чао и целувки!

Не забравяйте да посетите страницата ми във FacebookInstagram!

За контакт: beautyblogbyjoy@gmail.com

0 коментара:

Публикуване на коментар