понеделник, 21 ноември 2016 г.

Catrice Cosmetics Nude Illusion | REVIEW


Здравейте отново!

В днешният пост ще ви разкажа за една нова придобивка от марката Catrice Cosmetics. Продуктът, който ще ви презентирам е трансперантната пудра Catrice Cosmetics Nude Illusion, която си взех от сайта на notino.bg.

Нека обърнем внимание на това, което обещават от Catrice Cosmetics:
  • Прозрачна, прахообразна пудра с мек ефект;
  • Кадифено, матово покритие;
  • Подходящ за всеки тип и цвят кожа.
"Прозрачната пудра на прах е с лек фокус ефект и матов финал за всеки тип кожа. Микро частиците на пудрата абсорбират излишното омазняване и матират кожата."  - обещават от Catrice Cosmetics.


Ако говорим за прозрачност - не съм съгласна, това е обикновена бяла пудра, която е горе - долу подходяща за Baking. За мека прахообразна текстура - да, така е. Ако говорим за кадифеното и матово покритие, останах без думи - толкова е матова, че стои толкова изкуствено нанесена под очите. Събира се във фините линии под очите, в общи линии не съм особено доволна. Все още съм в процес на тестване, но до момента никак не ми допада. Точно поради тази причина по-горе казах, че горе-долу става за Baking. За останалата част на лицето не бих я използвала, тъй като казах е бяла и променя цвета на кожата.

В общи линии съм със смесени чувства към тази пудра, не бих повторила покупката, дори не съм сигурна дали бих употребила опаковката до край, особено след като видях и състава.

Състав/ Ingredients: ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, TALC, DISODIUM EDTA, SODIUM DEHYDROACETATE, METHYLPARABEN, ETHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, BUTYLPARABEN

Този и още продукти от марката Catrice Cosmetics, можете да откриете в сайта на notino.bg. Всички продукти се внасят от Чехия, а доставката се извършва с куриерска фирма Speedy.



Това беше всичко за днес от мен!
Надявам се да съм била изчерпателна и полезна!
Чао и целувки!

Не забравяйте да посетите страницата ми във FacebookInstagram!

За контакт: beautyblogbyjoy@gmail.com

0 коментара:

Публикуване на коментар