вторник, 27 декември 2016 г.

Benefit: the POREfessional | REVIEW


Здравейте отново!

Няма да изпадам в излишни обяснения, а направо да си дойдем на въпроса. Днес ще ви разкажа за моите впечатления от всеизвестната база за грим на Benefit The POREfessional


Много думи са се казали за тази база, много видеа са се направили, много статии са се изписали... Да не се лъжем, аз няма да открия топлата вода със сигурност. Факти са си факти, а Benefit си е Benefit. Доста бази съм пробвала, различни по цвят и консистенция, различни по марка и цена, различни и по състав, но тази, от която съм най-доволна и впечатлена е тази на Benefit the POREfessional - перфектна за хора като мен, с мазна кожа и разширени пори, наподобяващи кратери. Прикрива ги перфектно и контролира омазняването, освен това е и матираща. Използвам я предимно, когато искам гримът ми да се задържи на мястото си през цялата вечер/ден, когато гримът ми искам да бъде безупречен. Тази база ми дава спокойствието, че няма да има разтекъл се грим или събрал се коректор във фините линии. Задържа всеки продукт на мястото му, но съм най-щастлива от факта, че не ми се налага да се притеснявам, че ще блесна като крушка, когато лицето ми се омазни, защото в този случай няма такава опасност. 


Знам, че цената му е по-висока и е от високия клас продукти, но определено си заслужава подобна инвестиция. Всяка от вас с проблеми като моите би ме разбрала отлично, защото съм в такъв възторг. Опаковката е изключително стилна и добре измислена, както всички опаковки на Benefit. Харесва ми и това, че в опаковката има и упътване как се използва и нанася, а за не владеещите английски език - има картинки. 



Benefit the POREfessional е един средно скъп и отличен продукт и не смятам, че ще има разочарован човек.

Състав/ Ingredients: CYCLOPENTASILOXANE, DIMETHICONE, DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, ISONONYL ISONONANOATE, SILICA, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, ISODODECANE, PHENOXYETHANOL, POLYMETHYL METHACRYLATE, TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), CYCLOHEXASILOXANE, TOCOPHERYL ACETATE, FRAGRANCE (PARFUM), MICA, IRON OXIDES (CI 77492), LIMONENE, IRON OXIDES (CI 77491), IRON OXIDES (CI 77499), TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE
Този и още продукти от марката Benefit можете да откриете в сайта на notino.bg. Всички продукти се внасят от Чехия и идват при вас с куриерска фирма Speedy.


Това беше всичко за днес от мен!
Надявам се да съм била изчерпателна и полезна!
Чао и целувки!

Не забравяйте да посетите страницата ми във FacebookInstagram!

За контакт: beautyblogbyjoy@gmail.com

0 коментара:

Публикуване на коментар