сряда, 28 декември 2016 г.

BH Cosmetics: палитра Nude Rose | REVIEW


Здравейте!

В днешният пост ще си поговорим за палитрата на BH Cosmetics Nude Rose.


 Ако трябва да съм искрена бях много нетърпелива да получа палитрата и крайно разочарована, когато пристигна. Грешката е и моя, затова че не събрах повече информация преди да я взема. На доста снимки сенките изглеждаха абсолютно и категорично матови, но когато грабнах палитрата... ШОК - всички са перлени. Иначе палитрата е готина, стабилна метална кутия с магнитно затваряне, голямо и хубаво огледало, като цяло чудесна.


Съдържа 12 цвята - 12 от 12 перлени. Относно самите цветове, по-скоро съм със смесени чувства, тъй като цветовете са доста сходни и повтарящи се, в телесната гама. Има два цвята, които са с по-фини частици и бият повече към мат.


Не са прекалено прашливи, но не мога да кажа и че не са.
В палитрата има и листче с упътване как да създадем ежедневна и вечерна визия. Аз лично не бих могла да създам вечерна визия с тази палитра, но за ежедневна употреба е чудесна, стига да не ви притеснява, това че са перлени сенки.



Както във всяка палитра и в тази има четка, която се радвам, че става за нещо. От едната страна е плоска и пухкава, а от другата е като писец с по-лъскав косъм и не особено удобна за мен.



На кратко, както казах съм със смесени чувства към тази палитра. Може би разочарованието идва от очакванията ми, че това е матова палитра, а се оказа перлена. Като пигментация не са никак лоши, както и относно преливането на цветовете.

Палитрата е закупена от сайта на notino.bg, а там можете да откриете и други разновидности на палитри, както и продукти на BH Cosmetics.


Това беше всичко за днес от мен!
Надявам се да съм била изчерпателна и полезна!
Чао и целувки!

Не забравяйте да посетите страницата ми във FacebookInstagram!

За контакт: beautyblogbyjoy@gmail.com

0 коментара:

Публикуване на коментар