четвъртък, 2 март 2017 г.

Makeup Revolution: Essential Mattes 2 | REVIEW

Здравейте!

Аз като огромен почитател на всичко матово в грима, нямаше как да пропусна да се сдобия с палитрата Essential Mattes 2 на Makeup Revolution. Както и друг път съм казвала Makeup Revolution правят изключително добри и сполучливи копия на известни марки от високия клас, а тази палитра много ми напомня на палитрите на Urban Decay. Разликата разбира се е в качеството и цената. Сами можете да познаете кои продукти са на по-достъпни цени.


Предимства

  • 12 цвята
  • матови цветове
  • телесни цветове
  • средно преливане
Недостатъци
  • слаба пигментация
  • светлите цветове са безкрайно незабележими
  • ужасно прашливи, дори трошливи
  • насочена главно за дневни визии (според мен)


Отново имах прекалено много очаквания и прекалено много се радвах преди да я получа. Но обикновено при все така се случва, когато си правя сметки без кръчмар. Хубави цветове, но трудно се работи с тях. Тази слаба пигментация просто ти усложнява живота.



Не знам какво повече да ви кажа - наистина не съм очарована и не намирам нищо полезно в тази палитра. Не знам дали в мен е проблема, но не ми харесва, дори й се дразня.

Въпреки всичко, ако искате да се сдобиете с тази палитра може да го направите благодарение на сайта на notino.bg. Доставката се извършва от куриерска фирма Speedy.


Това беше всичко за днес от мен!
Надявам се да съм била изчерпателна и полезна!
Чао и целувки!

Не забравяйте да посетите страницата ми във FacebookInstagram!

За контакт:beautyblogbyjoy@gmail.com

0 коментара:

Публикуване на коментар