четвъртък, 2 март 2017 г.

Maybelline Color Drama | REVIEW


Здравейте!

Все по-известни станаха червилата тип молив и все повече лансират своите такива на пазара. Аз лично имам два такива молива, на две различни марки и единият е матов, а другият - има сатенен завършех. В интерес на истината от нито едно от двете не съм доволна.


Поръчах си наскоро червилото молив на Maybelline Color Drama в цвят 140 Minimalist. Както казах не съм доволна и ще ви кажа защо. Първо не съм си нацелила цвета. Розовият цвят на опаковката е различен от този в съдържанието. Другото, което ме изуми и адски разочарова е, че има брокат. Надявах се нанесен на устните да не се забелязва, но уви. Като формула е мек молив и приятен на устните, не се усеща тежък и неприятен. Не е матов и не изсушава устните, но не мога да кажа и че ги подхранва и овлажнява. 
Може би, ако бях си уцелила правилният цвят щеше да ми допадне червилото, но уви - на този етап е неизползваем. Или ще го подаря на мама, или пък ще го съчетавам с друг цвят червило, или пък гланц за устни.

Този и още продукти от марката можете да откриете в сайта на notino.bg, а доставката се извършва с куриерска фирма Speedy.


Това беше всичко за днес от мен!
Надявам се да съм била изчерпателна и полезна!
Чао и целувки!

Не забравяйте да посетите страницата ми във FacebookInstagram!

За контакт: beautyblogbyjoy@gmail.com

0 коментара:

Публикуване на коментар