вторник, 9 май 2017 г.

EOS Spring Edition | REVIEW


Здравейте!

В днешният пост ще ви разкажа за всеизвестните шарени яйца или казано иначе, балсами за устни на марката eos.
Отдавна имах голям мерак да ги пробвам, по магазините не ги намирах, а много хора дори не бяха чували за подобна марка като eos. Гледах тези балсамчета само по онлайн магазините, но някак все не се решавах да си поръчам. Нооо, меракът все още си го имах.. В крайна сметка се реших и поръчах Spring Edition на eos.


Комплектът съдържаше два балсама със страхотни аромати. Абсолютно сладурски опаковки, весели и цветни яйчица. А и самата опаковка, в която пристигат е страшно сладурска.


Ароматът, който ме грабна от раз е Strawberry Sorbet. Както подсказва името, има аромат на ягода. Вкусът е убийствен, сладък и ягодов. Понякога си слагам от него само заради вкуса.


Вторият балсам е с аромат на Cucumber Melon. Името подсказва всичко - краставица и пъпеш. Не ми допада чак толкова, ароматът не е толкова силен, почти не го усещам. Вкусът, ами просто сладнее. В общи линии, не ми е по вкуса.

Като заключение мога да кажа, че балсамите не са лоши. Имат приятен аромат и вкус, симпатични опаковки, но не усещам особено хидратиращ ефект. Не усещам устните си кой знае колко овлажнени. Няма мазен и лепкав филм върху устните, но и не виждам ефект от тях. Все ми се струва, че това са от онези продукти, чиято реклама е по-голяма от необходимото. Балсамите са в опаковка от 7 гр и мисля, че се предлагат и поотделно, а не само в комплект.


С моите се сдобих от сайтът notino.bg, а доставката, както винаги беше извършена от куриерска фирма Speedy.



Това беше всичко за днес от мен!
Надявам се да съм била изчерпателна и полезна!
Чао и целувки!

Не забравяйте да посетите страницата ми във FacebookInstagram!

За контакт: beautyblogbyjoy@gmail.com

1 коментар:

  1. До скоро и аз въздишах по тези балсами и все не се решавах да поръчам. Е, скоро прочетох подобен на Вашия отзив и се разколебах. Мисля, че мнението Ви ме отказа тотално... Наистина очаквах УАУ ефект и отзиви, а е точно обранотот... Лично аз до момента залагам на доказани марки в хидратацията на кожата.

    ОтговорИзтриване