понеделник, 15 май 2017 г.

Maybelline FIT Me! | REVIEW


Здравейте!

В днешния пост ще си поговорим за един доста нашумял и прехвален коректор - Maybelline FIT me!Честно казано, идея си нямам защо беше необходим целият този шум около този коректор. Беше сравняван с всеизвестния коректор на NARS, който така силно желаят почти всички. Изписа се какво ли не за него, изказаха се какви ли не неща. В крайна сметка или проблема е в мен, или коректора не е толкова добър за колкото го представят всички, защото аз не видях нищо специално в него.


В общи линии, коректор, като всеки друг. Апликаторът е хубав - лесен и удобен за работа, не е с огромни размери. Самият коректор има приятна и плътна консистенция, сравнително добра покривност, но не е особено добър в прикриването на тъмни кръгове под очите. Горе долу се справя и с несъвършенства по кожата, но за тази цел аз си имам друг любимец.


Цветът на FIT me!, който аз имам е номер 10 Light, мисля, че това е най-светлият цвят, който се предлага. По - светъл е от обичайният цвят на кожата ми, с идеята  да го използвам под очите. Не мога да кажа приблизително колко време издържа преди да се събере във фините линии, тъй като нямах възможност да го нося повече от три часа, но пък за тези три часа се представи на ниво.
Съдържанието на продуктът е 6,8 ml, а срокът на годност е 6 месеца.
Както казах, не видях нищо специално в него. Не ми направи някакво впечатление и не събуди в мен желание за постоянна употреба. Не е лош продукт, но не смятам, че заслужава всички хвалебствия, които получава.

Този коректор и още продукти от Maybelline можете да откриете в почти всички дрогерии, както и в сайта на notino.bg.


Това беше всичко за днес от мен!
Надявам се да съм била изчерпателна и полезна!
Чао и целувки!

Не забравяйте да посетите страницата ми във Facebook и Instagram!

За бизнес запитвания: beautyblogbyjoy@gmail.com

1 коментар:

  1. Аз лично не харесвам течните коректори за под очите. Последният път заложих на стик с плътна консистенция и съм сякаш по-доволна от резултата.

    ОтговорИзтриване