понеделник, 15 май 2017 г.

Спирала Catrice Glamour Doll | REVIEW

Здравейте отново!

В този пост ще ви представя една бюджетна спирала, която се справя със задълженията много по-добре, от колкото някои high end спирали. Става въпрос за Glamour Doll Volume Mascara от Catrice Cosmetics. Не отдавна имах подобна спирала на Catrice, за която ми беше много мъчно, когато свърши, защото беше страхотна! Очаквах и тази да е толкова страхотна, но.. уви, не е толкова добра колкото другата. Тази издължава миглите, но не ги извива за жалост. Налага ми се да използвам извивачка за мигли, а аз никак не обичам да използвам подобни инструменти.


Четчицата е силиконова и права, без никакви извивки по нея. Не е огромна, което я прави лесна и удобна за употреба. Разделя много добре миглите, не ги спластява. На мен ми е необходим само един слой от спиралата, без да се налага да повтарям. Супер издръжлива е и е лесна за премахване.


Хубавото е, че когато я получих беше с перфектната консистенция, нито прекалено гъста, нито прекалено течна - перфектна за употреба. За мое щастие не се наложи да я чакам да придобие точната консистенция, за да мога да започна да я използвам. Обикновено това се случва с повечето спирали, които си взимам.


В общи линии съм доволна от спиралата, макар че имах малко по-големи очаквания, но пък и това, което получих ми хареса. Бих я препоръчала на всеки, който си търси хубава и бюджетна спирала.

Можете да я откриете в сайта на notino.bg


Това беше всичко за днес от мен!
Надявам се да съм била изчерпателна и полезна!
Чао и целувки!

Не забравяйте да посетите страницата ми във Facebook и Instagram!

За бизнес запитвания: beautyblogbyjoy@gmail.com

2 коментара:

  1. Много харесвам спиралите с такъв вид четки - силиконови и прави! За мен поне с такава четка оформянето на миглите е най-лесно. Моите мигли са сравнително извити и дълги по рождение и когато и четката има извивка целия ми горен клепач става черен.. Изключително неприятно - отнема ми повече време да изчистя нацапаното, отколкото да сложа самата спирала.

    ОтговорИзтриване
  2. Голям маниак на тема спирали съм, но тази не съм я пробвала. Виждам обаче, че четката й изглежда точно от тези, които харесвам - силиконови, с малки реснички. :))

    ОтговорИзтриване