понеделник, 15 май 2017 г.

Mицеларна вода La Roche-Posay Effaclar | REVIEW


Здравейте!

Днес няма да има много приказки и безкрайно дълги ревюта, тъй като за продуктът, който ще ви представя са необходими не повече от 10 думи. Става въпрос за мицеларната вода на La Roche-Posay Effaclar.



На скоро излязоха три нови мицеларни води от марката и реших да се възползвам от една от тях. Избрах тази, която е за мазна и проблемна кожа. Отричам факта, че мицеларните води помагат за контролирането на отделянето на себум или пък подпомагат възстановяването на акнетичната кожа, но...... видя ли ".... за мазна кожа..." аз съм се лепнала като гербова марка за дадения продукт.


В крайна сметка, мицеларната вода е страхотна. Почиства добре лицето, справя се дори със спирала. Харесва ми това, че е подходяща за цялото лице, включително и очите. Няма сапунено или мазна усещане. Нежна е към кожата, не дразни, не щипе. Подходяща е за всекидневна употреба, предполагам и за хора с хипер чувствителна кожа. Подобрение от страна на омазняването, разбира се няма, но не съм и очаквала подобен ефект. За мен е важно една мицеларна вода да не предизвиква дразнение по кожата и най - важното да не щипе на очите! За пореден път La Roche-Posay се доказаха на пазара и оправдават всички добри отзиви за продуктите си.

Тази и останалите води от La Roche-Posay можете да откриете в повечето аптеки, както и в сайта на notino.bg (ако сте мързеливи като мен и не обичате да обикаляте по магазини и аптеки😅).


Това беше всичко за днес от мен!
Надявам се да съм била изчерпателна и полезна!
Чао и целувки!

Не забравяйте да посетите страницата ми във Facebook и Instagram!

За бизнес запитвания: beautyblogbyjoy@gmail.com

1 коментар:

  1. Честно казано не съм привърженик на мицеларните води. Обикновено ги ползвам само ако са в комплект с измиващ продукти или хидратиращ крем, който съм решила така или иначе да закупя. За мен продуктът е малко излишен, защото обичам да измивам лицето си с гелове.. Вие самостоятелно ли ползвате продуктът или почиствате и с друго след него?

    ОтговорИзтриване