сряда, 30 август 2017 г.

AVON SUN SPF 50+ | REVIEW


Здравейте!

Всички слушаме колко е важна слънцезащитата, освен, за да се пазим от изгаряния, но и за да предпазваме кожата си от лъчите на слънцето. В интерес на истината не използвам подобни продукти, не ги харесвам и не смятам, че имам нужда от тях. Не съм фен на това да мажа лицето и тялото си с кремове, още по малко такива за слънце. Нямам проблем със слънцето, не изгарям и нямам слънчеви алергии.

Продуктът, за който ще ви разкажа днес е точно такъв продукт за слънце AVON SUN+ SPF 50+. От години не съм си взимала подобни продукти, но тази година се наложи да взема заради приятелят ми, който има изключително нежна кожа и не се погаждат добре със слънцето. Реших да заложа на AVON, просто защото нямам наблюдения за продукти от други марки. Мама също е с много чувствителна кожа и от години използва продуктите на AVON и може да се каже, че е доволна.


Всъщност на мен крема не ми допада. Нямам идея дали наистина е водоустойчив, както е описано. Има странна неприятна миризма.


 Попива бързо, но се усеща върху кожата някак тежко. Може да се каже, че предпазва от слънцето. Може да се каже, че е и икономичен. На мен лично не ми харесва.

Ако все пак искате да го пробвате се свържете с вашият представител на AVON, а ако нямате такъв - можете да откриете продуктите на AVON и в сайта на notino.bg.



Това беше всичко за днес от мен!
Надявам се да съм била изчерпателна и полезна!
Чао и целувки!

Не забравяйте да посетите страницата ми във Facebook и Instagram!

За бизнес запитвания: beautyblogbyjoy@gmail.com

0 коментара:

Публикуване на коментар