сряда, 30 август 2017 г.

Bath & Body Works PocketBac Honolulu Sun | REVIEW


Здравейте!

Днес ще си поговорим малко за една страхотна марка известна с антибактериалните си гелове, свещи и т.н. Става въпрос за Bath & Body Works. За първи път си взимам нещо от марката и това беше антибактериален гел за ръце Honolulu Sun.


Когато пристигна бях много развълнувана. Очаквах свеж и летен аромат, но получих силен, сладък и натрапчив аромат, граничещ с дразнеща химична миризма. Опаковката е супер сладка, мъничка и компактна, подходяща за всяка дамска чанта. Доста икономичен продукт, необходими са само 1-2 капки. Разбира се този тип продукти не могат да изместят стандартното измиване на ръце с вода и сапун. 


Honolulu Sun съдържа и малки сини частички, за които не ми е известно какво точно представляват и как действат, но се разтапят и изчезват. Ароматът както казах е доста изкуствен и натрапчив, има изключително изкуствен аромат на кокос и още нещо. Миризмата е трайна и трудно изветрява. Ако трябва да съм честна никога не съм била фен на подобни гелове, защото след нанасянето им чувствам ръцете си още по-мръсни и имам незабавна нужда от измиване. Реших да заложа на световно известна марка и на по-скъп гел с идеята, че ще се чувствам по-добре, но уви, резултатът е същият. Така, че не бих повторила покупката си, определено не съм доволна, нито от продукта, нито от ароматът му.


Можете да се сдобиете с продукти на Bath & Body Works, като поръчате от сайтът на notino.bg.


Това беше всичко за днес от мен!
Надявам се да съм била изчерпателна и полезна!
Чао и целувки!

Не забравяйте да посетите страницата ми във Facebook и Instagram!

За бизнес запитвания: beautyblogbyjoy@gmail.com

0 коментара:

Публикуване на коментар