петък, 23 март 2018 г.

Сух шампоан BATISTE Fragrance Bare | REVIEW


Здравейте!

В днешният пост ще си говорим за всеизвестните сухи шампоани на Batiste. Имаше доста дълъг период, в който използването на сухи шампоани за мен беше от първа необходимост, но сега съм намалила до минимум употребата им. През студените месеци косата ми не се нуждае от от подобни продукти, но дойде ли лято за мен настъпва пълен кошмар. Сухите шампоани при мен не вършат чудеса, но определено закърпват положението и придават някакъв сравнително нормален вид на косата ми.

До сега съм пробвала няколко вида от сухите шампоани на Batiste - OriginalFresh, Heavenly Volume, Fragrance Marrakech и Fragrance Oriental. От скоро използвам Fragrance Bare.



Batiste Fragrance Bare абсорбира много добре излишния себум от косата. Има страхотен свеж аромат, напомнящ на топло и пролетно време. Малко трудно се втрива. В участъците, на които е попаднало по-голямо количество, след разнасянето му, косата ми леко белее, но не е болка за умиране. За щастие косата ми вече е руса и този ефект съвсем не се забелязва. Но дамите с тъмна коса ще имат най-вероятно проблем с втриването. Бих могла да го препоръчам заради страхотния си аромат, но не е нищо специално от към действие. Недейте да имате големи очаквания и ефекта Уаау.




Всички продукти Batiste могат да бъдат открити в дрогериите, въпреки, че там асортимента е доста беден. Именно поради тази причина аз поръчах моите от notino.bg, а доставката извършва Speedy


Това беше всичко за днес от мен!
Надявам се да съм била изчерпателна и полезна!
Чао и целувки!

Не забравяйте да посетите страницата ми във Facebook и Instagram !

0 коментара:

Публикуване на коментар