петък, 23 март 2018 г.

Сух шампоан BATISTE Fragrance Marrakech | REVIEW



Здравейте!

В днешният пост ще си говорим за всеизвестните сухи шампоани на Batiste. Имаше доста дълъг период, в който използването на сухи шампоани за мен беше от първа необходимост, но сега съм намалила до минимум употребата им. През студените месеци косата ми не се нуждае от от подобни продукти, но дойде ли лято за мен настъпва пълен кошмар. Сухите шампоани при мен не вършат чудеса, но определено закърпват положението и придават някакъв сравнително нормален вид на косата ми.

До сега съм пробвала няколко вида от сухите шампоани на Batiste - Original, Fresh, Heavenly Volume и Fragrance Oriental. До скоро използвах Fragrance Marrakech, но тъй като свърши използвам друг, за който ще ви разкажа в следващия пост.


Batiste Fragrance Marrakech абсорбира много добре мазнотията от косата. Дразни ме единствено, че като всички сухи шампоани е бял и доста трудно се разнася. В участъците, на които е попаднало по-голямо количество, след разнасянето му, косата ми леко сивее, но не е болка за умиране. До сега никой не е забелязал този сивеещ ефект, явно само аз си го забелязвам. За щастие косата ми вече е руса и този ефект съвсем не се забелязва. Има малко силна и по странна миризма, но не е неприятна. Бих могла да го препоръчам, но не е нищо специално. Недейте да имате кой знае какви очаквания.

Всички продукти Batiste могат да бъдат открити в дрогериите, въпреки, че там асортимента е доста беден. Именно поради тази причина аз поръчах моите от notino.bg, а доставката извършва Speedy


Това беше всичко за днес от мен!
Надявам се да съм била изчерпателна и полезна!
Чао и целувки!

Не забравяйте да посетите страницата ми във Facebook и Instagram !

0 коментара:

Публикуване на коментар